سایت

سایت وردپرسی ارزان

سایت وردپرسی ارزان

در این مقاله سایت وردپرسی ارزان به مخاطب معرفی شده و مزیت های سایت های وردپرسی تشریح شده است. این مقاله می تواند به مخاطب در انتخاب میان سایت های اختصاصی و وردپرسی کمک کند.

سایت وردپرسی ارزان

امروز کسب و کار های زیادی از انواع سایت وردپرسی ارزان برای معرفی محصول و خدمات خود به جهان استفاده می نمایند. بیش از نیمی از سایت ها در سیستم مدیریت محتوای وردپرسی ایجاد شده اند و سطح بالایی از رضایت میان کاربران این نوع از سایت ها وجود دارد.

سایت های وردپرسی با قیمت های بسیار مناسب ساخته می شوند و به مقرون به صرفه بودن شهرت دارند. این سایت ها بسیار سریع آماده می شوند و  مدیریت آنها نیز بسیار آسان است. از این رو سایت های وردپرسی، روز به روز در حال افزایش و توسعه هستند. در این مقاله شما را با این نوع از سایت ها بیشتر آشنا می نماییم.

سایت وردپرسی ارزان
سایت وردپرسی ارزان

معرفی سایت وردپرسی ارزان

از زمانی که انواع سایت وردپرسی ارزان پا به عرصه وجود گذاشته اند، دنیای مجازی متحول شده است. این سایت ها بسیار راحت، سریع، کم هزینه و بدون نیاز به برنامه نویسی ایجاد می شوند. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست و این امکان را به وجود آورده است که بتوان بدون کد نویسی، یک سایت ایجاد و طراحی نمود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی ارزان سایت

وردپرس قالب های بسیار زیاد و متنوعی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. تنوع زیاد قالب ها که همان پوسته ظاهری سایت ها هستند، باعث شده اند، تمامی کاربران با هر سطح نیاز و سلیقه ای که دارند، بتوانند قالب مورد نظر خود را در میان قالب های رایگان موجود بیابند.

مزیت دیگر طراحی سایت حرفه ای ارزان با وردپرس این است که شما برای مدیریت این سایت ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارید و با گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه، می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را مدیریت نمایید. استفاده از این سایت ها برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت نیز بسیار راحت است.

وردپرس، سیستم مدیریت محتوا با به روز رسانی قدرتمند

وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوا نیست اما به جرات می توان گفت قدرتمند ترین و پر مخاطب ترین سیستم های مدیریت محتواست. یکی از بزرگترین مزیت های سایت وردپرسی ارزان، به روز رسانی حرفه ای و قدرتمند وردپرس، قالب ها و افزونه هاست.

زمانی که انتخاب می کنید سایت وردپرسی داشته باشید، در واقع انتخاب می کنید که یک تیم پشتیبانی حرفه ای در سطح جهان شما را همراهی نمایند.

به روز رسانی حرفه ای سایت وردپرسی ارزان
به روز رسانی حرفه ای سایت وردپرسی ارزان

سایت وردپرسی ارزان اما حرفه ای

وردپرس از حرفه ای ترین سیستم های مدیریت محتواست. برخی به اشتباه تصور می کنند سایت وردپرسی ارزان، یک سایت ساده و آماتور است. ارزان بودن این نوع از سایت ها به این دلیل است که در ساخت آنها از سیستم مدیریت محتوا و قالب آماده استفاده می شود. وردپرس توسط حرفه ای ترین برنامه نویس های سطح جهان طراحی و ساخته شده است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت ارزان قیمت

در طراحی، تمامی نکات مربوط به تجربه و رابط کاربری در سطح حرفه ای رعایت شده است. تمامی اصول حرفه ای در طراحی ظاهر و گرافیک سایت ها از جمله روانشناسی رنگ، اصول بصری ترکیب رنگ ها و … رعایت شده است.

بسیاری از سایت هایی که با قیمت های بسیار بالاتر طراحی می شوند، به اندازه سایت های وردپرسی حرفه ای و اصولی طراحی نشده اند.

امکان شخصی سازی سایت های وردپرسی

سایت وردپرسی ارزان را نیز می توان به صورت کاملا شخصی سازی شده و متناسب با نیاز طراحی نمود. در صورتی که در میان قالب های موجود، قالبی را انتخاب نکردید، می توانید قالب مورد نظر خود را داشته باشید و ظاهر سایت را متناسب با سلیقه و نیاز خود طراحی کنید.

در این حالت نسبت به حالتی که از قالب های آماده استفاده کنید، هزینه های بیشتری خواهید پرداخت اما مزیت آن این است که ظاهر سایت کاملا مطابق با خواسته شما خواهد بود.

شخصی سازی سایت وردپرسی ارزان
شخصی سازی سایت وردپرسی ارزان

توسعه و افزایش قابلیت های سایت وردپرسی ارزان

یکی دیگر از بزرگترین مزیت های سایت های وردپرسی این است که شما می توانید به راحتی قابلیت ها و امکانات سایت خود را ارتقا دهید. سایت وردپرسی ارزان شما می تواند به کمک انواع افزونه ها ( پلاگین ها) ارتقا یابد و به امکانات بیشتری مجهز شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان با وردپرس

وجود انواع افزونه ها برای سایت های وردپرسی باعث شده است تا کاربران بتوانند با کم ترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن امکانات سایت خود را ارتقا دهند. این در حالی است که برای اقدامات مشابه در انواع دیگر سایت ها، لازم است هزینه زیادی بپردازید و زمان زیادی را منتظر باشید.

امنیت سایت های وردپرسی

سایت وردپرسی ارزان شما نیاز به پشتیبانی دارد. امنیت سایت یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشته باشید. با تیم پشتیبانی حرفه ای و با کمک انواع افزونه ها، شما می توانید امنیت سایت وردپرسی خود را ارتقا دهید و با آرامش خاطر از سایت خود استفاده کنید.

توجه کنید امنیت در خصوص سایت های وردپرسی اهمیت دوچندانی دارد. این سایت ها به تعداد زیادی در فضای مجازی وجود دارند و هکر های زیادی برای نفوذ و هک این سایت ها برنامه ریزی می کنند. بنابراین لازم است به صورت ویژه به فکر افزایش و ارتقا امنیت سایت وردپرسی خود باشید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button