سایت

ساخت سایت حرفه ای

طراحی وب سایت ارزان با لایک ایران

دراین مقاله در خصوص مزیت های سایت های وردپرس توضیحاتی ارائه شده است. با وردپرس امکان ساخت سایت حرفه ای با پایین ترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد.

ساخت سایت حرفه ای

وردپرس از جمله سیستم های مدیریت محتواست که امکان ساخت سایت حرفه ای را به راحتی و با قیمت مناسب فراهم آورده است. در حال حاضر بیش از نیمی از سایت های فعال، با این سیستم مدیریت محتوا طراحی و ساخته شده اند. وردپرس با بهره گرفتن از حرفه ای ترین طراحان و برنامه نویسان، امکان طراحی سایت هایی با کدنویسی استاندارد، رابط و تجربه کاربری مناسب و ظاهر زیبا را فراهم آورده است. برای آشنایی بیشتر با سایت های وردپرس با ما همراه باشید:

ساخت سایت حرفه ای
ساخت سایت حرفه ای

 

ساخت سایت حرفه ای با قابلیت ها و امکانات مختلف

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که امکان ساخت سایت حرفه ای وردپرسی با انواع امکانات و قابلیت ها وجود دارد. به جرات می توان گفت اغلب کسب و کارها می توانند در قالب سایت های وردپرسی، سایت های مورد نیاز خود را بسازند و از آن استفاده نمایند. شما می توانید در زمان کوتاهی و با هزینه مقرون به صرفه ای، سایت مورد نیاز خود را طراحی کنید.

سایت های وردپرسی قابلیت توسعه داشته و انعطاف بالایی دارند. بنابراین می توانید بر اساس تغییرات و توسعه های کسب و کار خود، سایتتان را نیز تغییر و توسعه دهید. در صورتی که نیاز به سایت با قابلیت های خاص داشته باشید که امکان طراحی آن با وردپرس وجود نداشته باشد، طراح به شما پیشنهاد طراحی های اختصاصی خواهد داد. طراحی های اختصاصی زمان بر هستند و هزینه های بیشتری در مقایسه با سایت های وردپرسی دارند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت حرفه ای

 

ساخت سایت حرفه ای وردپرسی با قالب های متنوع

قالب ها، پوسته های ظاهری سایت ها هستند. وردپرس قالب های بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. بنابراین امکان ساخت سایت حرفه ای وردپرسی با قالب های متنوع با طراحی های گرافیکی حرفه ای وجود دارد. وردپرس، قالب های رایگان متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. امکان طراحی اختصاصی قالب نیز وجود دارد.

برخی طراحان به طراحی قالب پرداخته و آنها را با قیمت های مناسبی به فروش می رسانند. بنابراین شما می­توانید با استفاده از قالب های آماده، سایت مورد نیاز خود را طراحی نمایید. قالب های بسیاری زیادی با طراحی های کاملا حرفه ای و با رعایت اصول روانشناسی برای سایت های وردپرسی طراحی شده و برای انواع سایت ها قابل استفاده اند. همچنین می توانید از طراح بخواهید تا قالبی را بر اساس خواسته و سلیقه شما به صورت اختصاصی طراحی نماید.

سایت های حرفه ای

 

انواع افزونه ها برای طراحی و مدیریت حرفه ای سایت های وردپرسی

یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از وردپرس، امکان ساخت سایت حرفه ای با کمک مجموعه ای از افزونه های حرفه ای است. افزونه های متنوعی برای وردپرس وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها، سایت های حرفه ای بسازید. با استفاده از افزونه های وردپرس، امکان مدیریت حرفه ای سایت ها نیز وجود دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت فوق‌ حرفه‌ای

برای مثال در صورتی که در مرحله طراحی، سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، می توانید با استفاده از افزونه های سئو، سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و برنامه های سئو سایت ارزان خود را با کمترین هزینه و به صورت کاملا حرفه ای پیاده کنید. افزونه های وردپرس به خوبی به روز می شوند و بر اساس نیازهای روز کاربران، افزونه های جدید و حرفه ای با بهترین قیمت ها عرضه می شوند. در سایت های غیر وردپرسی و برنامه نویسی شده، برای داشتن بسیاری از  امکاناتی که به راحتی و با قیمت مناسب از طریق افزونه ها در اختیار شماست، لازم است هزینه های زیادی بپردازید.

 

ساخت سایت حرفه ای وردپرس و ضرورت توجه به امنیت سایت

اگر به دنبال ساخت سایت حرفه ای هستید و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا وردپرس را انتخاب نموده اید، لازم است توجه ویژه ای به امنیت سایت خود داشته باشید. در صورتی که سایت های وردپرسی طراحی اصولی داشته باشند، از امنیت خوبی برخوردار هستند اما از آنجایی که تعداد زیادی از وب سایت های فعال با این سیستم مدیریت محتوا طراحی می شوند، هکرهای زیادی به دنبال هک و نفوذ به این نوع از سایت ها می باشند. به همین دلیل سایت های وردپرسی مورد حملات متعدد و پرشماری قرار می گیرند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

در صورتی که سایت حرفه ای خود را در وردپرس طراحی نموده اید، بهتر است ضمن تهیه نسخه پشتیبان، به فکر اقداماتی برای افزایش امنیت سایت خود باشید. برای افزایش امنیت سایت، می توانید از افزونه های امنیتی نیز استفاده نمایید.

 

ضرورت همکاری با طراحان حرفه ای

سهولت کاربری و مدیریت سایت های وردپرسی، باعث شده است افراد و مجموعه های زیادی مدعی ساخت سایت حرفه ای وردپرسی باشند.

با توجه به این که استفاده حداکثری از قابلیت ها و امکانات وردپرس نیاز به تخصص و تجربه بالا در زمینه طراحی دارد، لازم است حتما به طراحان حرفه ای مراجعه نمایید. حسن شهرت، رضایت مشتریان قبلی و بررسی نمونه کارها می تواند به شما در انتخاب طراح حرفه ای کمک نماید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button