سایت

دانلود افزونه پاپ آپ

نکات مهم قبل از دانلود افزونه پاپ آپ

قبل از دانلود افزونه پاپ آپ و استفاده از آن برای طراحی انواع پاپ آپ های حرفه ای، لازم است نکاتی را در خصوص استفاده از پاپ آپ ها بدانید. پاپ آپ با هدف جلب توجه کاربر به موضوعی خاص طراحی و ساخته می شود و مهم ترین اصل در استفاده از پاپ آپ احترام به حقوق کاربر است.

در استفاده از پاپ آپ نباید زیاده روی کنید و حتما باید امکان بستن پاپ آپ را برای کاربران خود فراهم نمایید. کلافه کردن کاربر با انواع پاپ آپ ها می تواند تاثیر منفی زیادی بر بازدید از سایت و سئو سایت شما داشته باشد. همچنین از ارائه تبلیغات متعدد و بی ربط به موضوع فعالیت سایت نیز اجتناب کنید تا اعتبار سایت شما نزد کاربران افت نکند.

قبل از انتخاب و دانلود افزونه پاپ آپ، باید به این نکته توجه کنید که فضای اینترنت پر است از پاپ آپ های تکراری و خسته کننده و شما برای جلب توجه کاربر به پاپ آپ های اختصاصی و جذاب نیاز دارید.

دانلود افزونه پاپ آپ برای طراحی حرفه ای و سریع پاپ آپ

طراحی پاپ آپ می تواند بسیار وقت گیر و پیچیده باشد. دانلود افزونه پاپ آپ این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سریع ترین زمان ممکن، به صورت کاملا حرفه ای انواع پاپ آپ های زیبا را بسازید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ ساده

افزونه لایر پاپ آپ یک افزونه ساخت پاپ آپ حرفه ای است که با آن می توانید به صورت کاملا حرفه ای اما سریع زیباترین پاپ آپ ها را بسازید. با دانلود افزونه پاپ آپ لایر، انواع دمو های آماده، تم ها، انیمیشن ها و … را در اختیار دارید تا پاپ آپ اختصاصی خود را به راحتی با کشیدن و رها کردن بسازید. این افزونه پیش نمایش پاپ آپ طراحی شده را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می تواند در افزایش سرعت طراحی بسیار موثر باشد.

با دانلود افزونه پاپ آپ لایر این امکان را به شما می دهد که نحوه نمایش پاپ آپ را نیز به صورت دلخواه و بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. پاپ آپ ها با این افزونه می تواند به هنگام بارگذاری صفحه، اسکرول صفحه، هنگام بستن و در هر بخشی از سایت نمایش داده شوند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button