سایت

تعرفه طراحی سایت شرکتی

تعرفه طراحی سایت شرکتی

در این مقاله درخصوص تعرفه طراحی سایت شرکتی و عوامل موثر بر آن توضیحاتی ارائه شده است.

تعرفه طراحی سایت شرکتی

اگر شما هم تصمیم دارید تا شرکت و خدمات خود را از طریق وب سایت به مخاطبان معرفی کنید، لازم است در خصوص تعرفه طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با تعرفه این نوع طراحی و برخی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر آن آشنا نماییم.

 

تعرفه طراحی سایت شرکتی از نوع سایت وردپرس

اگر می خواهید در خصوص تعرفه طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی داشته باشید، لازم است در گام اول نوع سایت خود را تعیین کنید. سایت شما می تواند با استفاده از سیستم مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس طراحی شود. همچنین می توانید از طراح بخواهید تا به صورت اختصاصی و با کد نویسی سایت مورد نظر شما را طراحی کنید. سایت های وردپرسی تعرفه های بسیار مناسبی دارند و در بیشتر مواقع پاسخگوی نیاز های یک سایت حرفه ای شرکتی هستند.

با یک جستجو ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که اغلب شرکت ها، به دلیل هزینه مناسب، امکان طراحی سریع، قابلیت توسعه، استفاده و مدیریت ساده این نوع سایت ها، سایت های وردپرسی را برگزیده اند.

 

تعرفه طراحی سایت شرکتی بر اساس امکانات و قابلیت های سایت

تعرفه طراحی سایت شرکتی که به شما اعلام می شود، بسیار وابسته به امکانات و قابلیت هایی است که نیاز دارید. اغلب شرکت ها، از سایت خود، تنها برای معرفی محصولات، خدمات و فعالیت های شرکت استفاده می کنند و نیاز به امکانات و قابلیت های پیچیده ای ندارند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت شرکتی

در صورتی که بر اساس فعالیت های خود، نیاز به امکانات ویژه ای داشته باشید، بدون شک هزینه طراحی تغییر خواهد کرد. سایت های وردپرسی از قابلیت ها و امکاناتی خوبی برای طراحی سایت های شرکتی برخوردارند. از طرفی افزونه های زیادی برای این نوع از سایت ها با قیمت مناسب وجود دارد. شما می توانید با نصب افزونه ها، بسیار سریع و با کمترین هزینه قابلیت ها و امکانات سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.

امکانات سایت و تاثیر آن بر تعرفه طراحی
امکانات سایت و تاثیر آن بر تعرفه طراحی

 

ظاهر سایت و تاثیر آن بر تعرفه طراحی سایت شرکتی

برای اغلب صاحبان و مدیران شرکت ها، ظاهر سایت اهمیت زیادی دارد. سطح طراحی گرافیکی و نوع قالب ( پوسته سایت) که مد نظر دارید، می تواند تعرفه طراحی سایت شرکتی را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما هم از جمله آن شرکت ها هستید که می خواهید در طراحی ظاهر سایت، استراتژی و اجزای برندتان نیز مد نظر باشد، لازم است تا طراحی سایت با ظاهر اختصاصی سفارش دهید.

برای داشتن سایت با ظاهر اختصاصی نیازی نیست از سایت های اختصاصی و کد نویسی شده استفاده نمایید. شما می توانید یک سایت وردپرسی داشته باشید و از طراح بخواهید که ظاهر و قالب آن را به صورت اختصاصی و با در نظر گرفتن استراتژی و برنامه برندسازی شما طراحی نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
ساخت سایت شرکتی

 

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

زمانی که از طراح می خواهید تا تعرفه طراحی سایت شرکتی را به شما اعلام کند، از شما در خصوص بهینه سازی برای موتورهای جستجو سوال خواهد نمود. در صورتی که بخواهید این خدمات به طراحی سایت شرکتی، اضافه شود، تعرفه طراحی تغییر خواهد نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجو، از خدمات حرفه ای است که توصیه می کنیم حتما از آن استفاده کنید.

در صورتی که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد، اقدامات شما برای قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو سریع تر به موفقیت خواهد رسید. از آنجایی که اغلب مخاطبان شما، برای یافتن خدمات و محصول مورد نیاز خود از طریق موتورهای جستجو مثل گوگل اقدام می نمایند، قرار گرفتن در صدر نتایج می تواند شانس شما را برای دیده شدن به شدت افزایش دهد.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

تعرفه طراحی سایت شرکتی و خدمات اضافی

برخی مجموعه های طراحی سایت برای جذب مشتریان، خدمات اضافی همچون پشتیبانی فنی، بارگذاری اولیه محتوا و … را به صورت رایگان یا با تخفیف ارائه می نمایند. از آنجایی که این خدمات اضافی می تواند تاثیر زیادی در هزینه های نهایی شرکت برای داشتن سایت داشته باشد، توصیه می کنیم در مقایسه میان طراحان، این خدمات را نیز مد نظر داشته باشید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت شرکتی ارزان

در مقابل ممکن است برخی مجموعه ها هزینه های ایجاد سایت را مناسب در نظر بگیرند اما هزینه های بالایی برای پشتیبانی مطالبه نمایند. بهتر است در تصمیم گیری و انتخاب، تمامی جوانب را در نظر بگیرید.

 

تاثیر تجربه و حسن شهرت طراح

تعرفه طراحی سایت شرکتی ممکن است از یک طراح به طراح دیگر متفاوت باشد. برخی طراح ها ممکن است به دلیل حسن شهرتی که دارند، تعرفه های بالاتری را مطالبه نمایند. البته باید مد نظر داشته باشید که همیشه تعرفه بالاتر به معنای طراحی بهتر و حرفه ای تر نیست.

لازم است در انتخاب طراح، نهایت دقت را داشته باشید. تخصص، تجربه و خلاقیت طراح تاثیر زیادی در کیفیت و کارایی سایت دارد. برای انتخاب طراح، نمونه کارهای او را بررسی کنید و در خصوص او از مشتریان قبلی پرس و جو کنید. همکاری با طراحانی را در اولویت قرار دهید که منصف هستند و قیمت های عادلانه تری برای طراحی سایت در نظر می گیرند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button