سایت

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

اغلب متخصصان افزونه فلت ویژوال چت را به عنوان بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس معرفی می نمایند. این افزونه عملکرد منحصر به فردی دارد و شما می توانید با تهیه این افزونه بدون پرداخت هزینه ماهیانه و برای همیشه سرویس چت آنلاین و پشتیبانی برای سایت وردپرسی خود راه اندازی نمایید.

افزونه فلت ویژوال چت به عنوان بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس از تکنولوژی ای جکس بهره مند بوده و بسیار سریع و در همان لحظه پیغام ها را منتقل می کند. با وجود این قابلیت، این افزونه میزان کمی از سرور را اشغال می نماید و باعث کندی سرور نمی شود. یکی از قابلیت های این افزونه چت آنلاین که آن را به بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس تبدیل نموده است این است که می توانید از آن بر روی هاست های اشتراکی نیز استفاده کنید.

سادگی و کارایی بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس

افزونه فلت ویژوال چت، یک افزونه کاربردی است که طراحی فلت و زیبایی نیزدارد. قابلیت های این افزونه آن را به بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس تبدیل کرده است. شما می توانید با این افزونه چت چند زبانه بسازید. نسخه های کاملا فارسی شده این افزونه به راحتی در دسترس شماست و می توانید به راحتی به زبان فارسی و کاملا راستچین با کاربران خود چت کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین در وردپرس

بهترین افزونه چت آنلاین وردپرس، اطلاعات بسیار مفید و کاربردی از کاربران در اختیار شما قرار می دهد تا تحلیل درستی از کاربران داشته باشید و خدمات بهتری ارائه نمایید.

با این افزونه شما قادر خواهید بود، موقعیت شهری مشتری را به راحتی حین چت شناسایی کنید. شما به راحتی و بدون پیچیدگی می توانید با تنظیمات افزونه، آن را به بهترین افزونه چت آنلاین وردپرسکه تمامی نیازهای شما را برآورده می کند، تبدیل کنید. این افزونه انعطاف بسیار بالایی دارد. برای مثال امکان انتقال چت از یک اپراتور به اپراتور دیگر از جمله این قابلیت هاست که با تنظیمات به راحتی قابل انجام است.

یکی دیگر از اصلی ترین مزیت های این افزونه چت آنلاین، سهولت کار با آن است. بسیاری از متخصصان معتقدند این افزونه بهترین افزونه چت آنلاین وردپرساست چرا که کار با آن برای تمامی افراد با هر سطح از تخصص مقدور است. از طرفی، ویدیوهای آموزشی زیادی برای نصب، پیکربندی و کار با این افزونه وجود دارد و در دسترس شماست. این افزونه پشتیبانی قدرتمندی نیز دارد و به صورت مستمر به روز رسانی می شود؛ بنابراین شما می تواند با خیال راحت از آن استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button