سایت

افزونه سئو پرمیوم

ماژول ها در افزونه سئو

پس از این که افزونه سئو مد نظر خود را انتخاب نمودید، می توانید با تنظیمات دلخواه، از امکانات و قابلیت های مختلف افزونه بر حسب نیاز خود استفاده کنید. یکی از اصلی ترین تنظیمات که می تواند امکان استفاده از قابلیت های مختلف افزونه سئو را بر حسب نیاز شما، فراهم نماید، فعال نمودن ماژول ها هستند.

بررسی ماژول های افزونه سئو ، قابلیت ها و امکانات افزونه را به شما معرفی می کند. در صورتی که یکی از بهترین افزونه های سئو یعنی افزونه پرمیوم سئو پک را برای استفاده انتخاب نموده اید، می توانید پس از نصب و فعال سازی افزونه، با کلیک بر روی گزینه پیشخوان، ماژول های متنوع و کاربردی این افزونه سئو را بررسی و ماژول مورد نظر خود را فعال کنید.

تنظیمات ماژول ها در افزونه سئو

با کلیک بر گزینه پیشخوان در منو پرمیوم سئو پک، ماژول های مختلفی نمایش داده می شود. تنوع ماژول های موید قابلیت های منحصر به فرد این افزونه سئو است. شما می تواند برخی ماژول ها را فعال یا در صورت عدم نیاز، ماژول مورد نظر را فعال ننمایید. برای مثال با فعال سازی ماژول minify، افزونه سئو شما کد ها را فشرده می نماید و با این کار علاوه بر تاثیر مثبت بر سئو، سرعت سایت شما را نیز افزایش می دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
پلاگین یا افزونه سئو وردپرس

هر یک از این ماژول ها که اقدام به فعال نمودن آن ها می نمایید، دارای تنظیمات مختص خود هستند. برای مثال با کلیک بر روی گزینه نصب پیشرفته و انتخاب گزینه فشرده سازی، می توانید تنظیمات بیشتری از ماژول minify را برای افزونه سئو خود انجام دهید. برای مثال در این بخش می توانید انتخاب کنید که افزونه پرمیوم سئو پک به صورت خودکار کدام کدها را فشرده نماید.

در صورتی که ماژول Link Redirect  فعال کرده باشید. می توانید با کلیک بر روی گزینه مانیتور، و انتخاب گزینه لینک ریدایرکت، تنظیمات بیشتری را از این مازول پر اهمیت در افزونه سئو خود انجام دهید.

این ماژول امکانات منحصر به فردی را برای شما فراهم می آورد برای مثال در صورتی که این ماژول را فعال کنید، زمانی که قصد دارید در سایت خود تغییراتی انجام دهید و سایت را به لینک دیگری منتقل کنید، نیاز نیست ساختار سایت را به طور کلی تغییر دهید و این انتقال به صورت خودکار انجام می شود.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button