سایت

بهترین افزونه پاپ آپ

بهترین افزونه پاپ آپ

شما برای جلب توجه کاربران خود به مطلب یا محتوای خاص نیاز به پاپ آپ دارید و بهترین افزونه پاپ آپ افزونه ای است که این امکان را به شما می دهد که جذاب ترین پاپ آپ ها را بسازید. افزونه لایر پاپ آپ، یکی از بهترین افزونه های پاپ است که با انواع قابلیت ها و امکانات آن می توانید پاپ آپ های لایه ای را با رنگ، فونت، تم و دموهای متنوع بسازید و از انواع ویدیو ها و انیمیشن ها برای ساخت آن استفاده کنید.

بهترین افزونه پاپ آپ برای نمایش پاپ آپ ها نیز امکانات ویژه ای دارد. با افزونه لایر پاپ آپ شما می توانید افکت های متنوعی برای نمایش پاپ آپ انتخاب کنید و در هر جایی از سایت خود پاپ آپ را با مدت زمان مورد نظر خود نمایش دهید.

بهترین افزونه پاپ آپ امکان ساخت پاپ آپ های اختصاصی و سفارشی را برای شما فراهم می آورد و این امکان برای شما وجود دارد که برای پاپ آپ خود قفل بگذارید و کاربر را به همکاری و انجام شرط تعیین شده تشویق کنید.

بهترین افزونه پاپ آپ و امکانات فراتر از ساخت پاپ آپ زیبا و جذاب

بسیاری از متخصصان افزونه لایرپاپ آپ را به عنوان بهترین افزونه پاپ آپ، معرفی می کنند چرا که این افزونه علاوه بر امکانات و قابلیت های متعدد برای ساخت پاپ آپ های زیبا و جذاب، امکانات دیگری را نیز برای شما  فراهم می کند. با این افزونه می توانید به سایت های بازاریابی متصل شوید و با ایمیل هایی که از طریق پاپ آپ دریافت نموده اید، ایمیل ارسال کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ در وردپرس

بهترین افزونه پاپ آپ این امکان را برای شما فراهم می آورد که از صحت ایمیل های دریافتی مطمئن شوید و به صورت آماری ایمیل های باز شده را بررسی کنید. افزونه لایر امکان ساخت کمپین های تبلیغاتی را برای شما فراهم می آورد. با این افزونه شما می توانید با استفاده از پاپ آپ اطلاعات و داده های مختلف به دست بیاورید و از این داده ها و اطلاعات به راحتی استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button