سایت

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس برای حرفه ای ها

اگر به صورت حرفه ای از پاپ آپ ها استفاده می کنید، لازم است تا بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس را برای ساخت پاپ آپ های حرفه ای تهیه نمایید. افزونه لایر پاپ آپ یک افزونه پاپ آپ حرفه ای است و به شما این امکان را می دهد که به صورت کاملا حرفه ای، پاپ آپ های جذاب و متفاوت از پاپ آپ های ساده و خسته کننده بسازید.

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس با وجود داشتن امکانات و قابلیت های کاربردی و متنوع، دموهای آماده، تم ها، امکان انتخاب رنگ و فونت از میان گزینه های متعدد، انواع افکت ها، قابلیت استفاده از انیمیشن ها و انواع فایل ها، به راحتی نصب و راه اندازی می شود و می توان بی دردسر از آن استفاده نمود.

اغلب حرفه ای ها افزونه لایر پاپ آپ را به عنوان بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس انتخاب می کنند، چرا که می توان بی نهایت پاپ آپ را با بی نهایت لایه با این افزونه به راحتی ساخت. شما می­توانید انواع فرم های خبرنامه، فرم های تماس و هر فرم دیگری را به صورت پاپ آپ با این افزونه بسازید.

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرسبرای استفاده حرفه ای از پاپ آپ ها

هر چند استفاده از پاپ آپ برای تبلیغات و معرفی انواع محصولات و خدمات یک روش بسیار رایج  موثر است اما شما می توانید با استفاده ازبهترین افزونه پاپ آپ وردپرس، استفاده های دیگری نیز از پاپ آپ ها داشته باشید. افزونه لایر پاپ آپ به عنوان بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس این امکان را به شما می دهد که کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کنید، نظرات کاربران را در خصوص موضوعی خاص بسنجید، تعامل مستمری با کاربران خود داشته باشید و انواع پاپ آپ ها را در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک با آن ها به اشتراک بگذارید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

با افزونه لایر پاپ آپ می توانید، با دریافت ایمیل از کاربران، ایمیل های خوشآمدگویی برای آن­ها ارسال کنید. افزونه لایر پاپ آپ بهترین پیشنهاد برای کسانی است که به دنبال بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس هستند چرا که بستر لازم برای هر گونه استفاده خلاقانه ای از پاپ آپ ها را فراهم می آورد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button