سایت

بهترین افزونه امنیتی وردپرس

بهترین افزونه امنیتی وردپرس در کشور ما ایران

اگر به دنبال بهترین افزونه امنیتی وردپرس هستید، بی شک به اهمیت امنیت در سایت ها به ویژه سایت های وردپرس پی برده اید. افزونه امنیتی وردپرس شما را قادر می سازد تا امنیت سایت وردپرس خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

وردپرس یکی از مقرون به صرفه‌ترین و پرکاربردترین قالب های آماده طراحی سایت و سیستم های مدیریت محتواست اما لازم است تا برای حفظ امنیت آن برنامه ریزی جدی داشته باشید. یکی از بزرگ ترین مزیت های وردپرس این است که افزونه امنیت وردپرس مختلفی برای آن طراحی شده است که می تواند ویژگی های منحصر به فردی را برای این سایت ها فراهم نماید.

افزونه امنیتی یکی از افزونه هایی وردپرس است که بی شک به آن نیاز دارید. فراموش نکنید امنیت سایت از نکات مهم در بهبود سئو سایت نیز می باشد، در صورتی که سایت شما مورد حمله قرار گرفته و هک شود، تمامی زحمات و هزینه شما برای ارتقا سئو از بین خواهد رفت.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس چه مشخصاتی دارد؟

بهترین افزونه امنیتی وردپرس، افزونه ای است که از سایت شما در برابر انواع حملات محافظت نماید و از جوانب مختلف، امنیت سایت وردپرس شما را ارتقا دهد. این افزونه، سایت شما را اسکن و فایل های آلوده را شناسایی می کند. افزونه های امنیت وردپرس ایده آل، کاربران مشکوک را شناسایی می نمایند و با راهکارهای متنوعی از ورود این کاربران به سایت ممانعت می نمایند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش امنیت وردپرس

با اغلب افزونه های امنیتی وردپرس قادر خواهید بود ترافیک سایت را مورد بررسی قرار دهید. بهترین افزونه امنیتی وردپرس باید قادر باشد تا افزونه های آلوده را نیز شناسایی نماید و البته با انواع افزونه های رایج دیگر سازگار باشد. این مشخصه اهمیت زیادی دارد چون ممکن است لازم باشد شما از افزونه های مختلفی استفاده نمایید.

علاوه بر موارد گفته شده، افزونه های امنیتی وردپرس راهکارهای متنوعی برای افزایش امنیت ارائه می نمایند. برای مثال افزونه wordfence security که یکی از محبوب ترین افزونه های امنیت وردپرس است، برای تمامی کاربران استفاده از رمزهای قوی را اجبار می نماید و برای ورود به پیشخوان وردپرس تایید دو مرحله ای در نظر گرفته است.

افزونه امنیتیiThemes security  نیز که از دیگر افزونه های محبوب امنیتی وردپرس است، کاربران مشکوک را شناسایی و اکانت آنان را برای مدت زمان تعیین شده منقضی و تحریم می نماید. در صورتی که قصد انتخاب بهترین افزونه امنیتی وردپرس را دارید، مشخصات و امکانات افزونه منتخب را بررسی و پس از انطباق با نیازهای خود، نسبت به تهیه و نصب آن اقدام نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button