سایت

افزونه چند زبانه

افزونه چند زبانه وردپرس

اگر قصد دارید تا با استفاده از افزونه چند زبانه، یک سایت وردپرس به چندین زبان داشته باشید، لازم است تا در گام نخست نسبت به تهیه افزونه مناسب اقدام نمایید. افزونه WPML یکی از افزونه های خوشنام است و بسیاری از متخصصان آن را به عنوان بهترین افزونه چند زبانه وردپرس به شما معرفی خواهند نمود. افزونه WPML که تمامی قالب های حرفه ای و استاندارد وردپرس آن را پشتیبانی می کند، امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارد. با انجام تنظیمات این افزونه قادر خواهید بود، از امکانات متعدد آن استفاده نمایید.

تهیه نسخه پشتیبان قبل از استفاده از افزونه چند زبانه

قبل از نصب هر افزونه چند زبانه، اهمیت زیادی دارد که از اطلاعات فعلی سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. ممکن است حین نصب و تنظیمات، اطلاعات سایت دستخوش تغییر شود که برای شما ایده آل نباشد. می توانید به صورت دستی نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس اقدام کنید یا این که از افزونه های ویژه به این منظور استفاده نمایید.

تنظیمات اولیه افزونه چند زبانه را به دقت انجام دهید

پس از تهیه و نصب افزونه چند زبانه، لازم است تا تنظیمات اولیه افزونه را به دقت انجام دهید. این تنظیمات به شما اجازه می دهد تا از امکانات و قابلیت های افزونه به بهترین شکل و منطبق بر نیاز خود استفاده کنید. برای مثال افزونه WPML،  دارای 5 مرحله تنظیمات اولیه است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چند زبانه وردپرس

انتخاب زبان پیش فرض سایت ( زبان اصلی) و انتخاب زبان هایی که می خواهید محتوا به آن ها ترجمه شود، دو گزینه اول در تنظیمات این افزونهمی باشد. در قسمت انتخاب زبان بیش از 50 گزینه وجود دارد. در بخش تنظیمات این افزونه، مرحله سوم تنظیمات مربوط به سوئیچر است که می توانید محل نمایش و نحوه نمایش آن را تعیین کنید.

در این بخش از تنظیمات، همچنین تعیین می­کنید که محتوای ترجمه نشده چگونه نمایش داده شود. ممکن است در تنظیمات این افزونه چند زبانه، انتخاب کنید که با کلیک بر روی سوئیچر برای محتوای ترجمه نشده، صفحه اصلی نمایش داده شود. گام های دیگر تنظیمات مرتبط با پشتیبانی افزونه است و می توانید راهنمایی لازم را از توسعه دهنده افزونه، بگیرید. معمولا برای نسخه های فارسی، این تنظیمات فعال نخواهد بود.

آموزش کار با افزونه

کار با افزونه چند زبانه حرفه ای همچون WPML پیچیده نیست و این افزونه ها به نحوی طراحی می شوند که کار با آن ها دشوار نباشد. اما قبل از استفاده از هر افزونه ای، بهتر است آموزش های لازم را کسب نمایید تا از امکانات و قابلیت های آن نهایت استفاده را بنمایید. یکی از مزیت های افزونه WPML  در دسترس بودن ویدیوهای آموزشی کار با این افزونه است.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button