سایت

افزونه چند زبانه وردپرس رایگان

افزونه چند زبانه وردپرس رایگان را بهتر بشناسیم

اگر قصد دارید تا یک سایت حرفه ای  چند زبانه داشته باشید و به دنبال یک افزونه چند زبانه وردپرس رایگان هستید، قبل از تصمیم گیری این مقاله را مطالعه کنید. افزونه wpml یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین افزونه های چند زبانه وردپرس است و امکانات بسیار متنوع و کاربردی دارد. این افزونه مشابه بسیاری از افزونه ها، دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم است.

نسخه رایگان این افزونه را می توان بهترین افزونه چند زبانه وردپرس رایگان دانست. نسخه رایگان این افزونه کاربران فعال زیادی در سراسر جهان دارد.

سهولت کاربری، امکان ترجمه سایت به بیش از 50 زبان دنیا، امکان استفاده از ابزارهای ترجمه، قابلیت مدیریت پنل های ترجمه و بازبینی در متون ترجمه، سازگاری با قالب های استاندارد و تمامی نسخه های وردپرس، همگی از مزایای این افزونه چند زبانه وردپرس رایگان هستند اما با این وجود، چرا افراد بسیار زیادی از نسخه پرمیوم این افزونه استفاده می کنند؟

افزونه چند زبانه وردپرس رایگان یا پرمیوم

هر چند افزونه چند زبانه وردپرس رایگان همچون wpml امکانات مناسبی دارد و می تواند نیاز های زیادی را مرتفع نماید، اما اگر به دنبال افزونه حرفه ای هستید که حتی امکانات بسیار بیشتر و حرفه ای تری داشته باشد، توصیه می شود نسخه پرمیوم را تهیه نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
خرید افزونه wpml

قابلیت تنظیمات بیشتر، بهینه سازی محتوای ترجمه شده از منظر سئو، از جمله این امکانات است.یکی از مزیت اصلی نسخه های پرمیوم در مقایسه با افزونه چند زبانه وردپرس رایگان این است که نسخه پرمیوم کاملا فارسی شده است. نکته مهم دیگر این است که به روز رسانی و پشتیبانی نسخه های پرمیوم در مقایسه با افزونه چند زبانه وردپرس رایگان بسیار مطمئن تر و منظم تر است.

در صورتی که از افزونه چند زبانه وردپرس رایگان استفاده نمایید، حتما از منابع معتبر آن را تهیه نمایید. ریسک استفاده از افزونه های رایگان بسیار بیشتر از افزونه های پرمیوم می باشد. افزونه های مشکل دار می توانند امنیت سایت شما را تضعیف و دچار مشکل نمایند.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button