سایت

بهترین پلاگین یا افزونه سئو وردپرس

نسخه پرمیوم افزونه سئو yoast، بهترین افزونه سئو وردپرس

از نظر متخصصان افزونه yoast، به دلیل امکانات متعدد و قابلیت های منحصر به فردی که دارد، بهترین افزونه سئو وردپرس است. بسیاری از شرکت های بزرگ و معتبر جهانی که در جستجوی گوگل نیز جایگاه سئو خوبی دارند، از این افزونه سئو استفاده می کنند.

در این فهرست بلند، نام شرکت های معروفی همچون ناسا و دیزنی نیز دیده می شود. بهترین افزونه سئووردپرس، در دو نسخه رایگان و پرمیوم روانه بازار شده است. نسخه پرمیوم یک افزونه قدرتمند است که می تواند جایگاه سئو شما را در مدت زمان کوتاهی متحول کند.

در این مقاله به تفاوت های نسخه رایگان و پرمیوم افزونه یواست، بهترین افزونه سئو وردپرس می پردازیم.

مزیت های نسخه پرمیوم بهترین افزونه سئو وردپرس در مقایسه با نسخه رایگان

یکی از امکاناتی که نسخه پرمیوم افزونه سئویواست برای شما فراهم می آورد، ارائه 5 کلمه کلیدی است که کاربران برای جستجو استفاده می کنند. در حالی که تعداد کلمات کلیدی پیشنهادی در نسخه رایگان تعداد محدود تری دارد. این امکان می تواند در ارتقا سریع تر جایگاه سئو شما تاثیر زیادی داشته باشد.

بهترین افزونه سئو وردپرس، امکان مدیریت ریدایرکت ها را برای شما فراهم می آورد تا به هنگام حذف یا تغییر مطلب با مشکل خطای 404 مواجه نشوید و جایگاه سئو شما افت نکند. نسخه پرمیوم افزونه یواست با پیشنهاد لینک های داخلی به هنگام نگارش متن، این امکان را برای شما به وجود می آورد تا بسیار  راحت تر لینک های داخلی ایجاد کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
دانلود افزونه پریمیوم سئو پک

بهترین افزونه سئو وردپرس در نسخه پرمیوم تبلیغات از طرف شرکت سازنده ندارد و ذهن شما با این نسخه درگیر حواشی نمی شود. تفاوت اصلی نسخه پرمیوم و رایگان این است که با به روز رسانی، امکانات متعددی به نسخه پرمیوم این افزونه اضافه می شود.

فقط کافی است از نسخه پرمیوم افزونه yoast seo استفاده کنید، تا دلایل متخصصان را برای معرفی این افزونه به عنوان بهترین افزونه سئو وردپرس درک کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button