سایت

افزونه چت آنلاین ووکامرس

این افزونه چت آنلاین ووکامرس محبوب‌ترین است

افزونه چت آنلاین ووکامرس، افزونه چت آنلاین است که در قالب ووکامرس قابل استفاده است و در این قالب امکان چت آنلاین و تعامل با کاربر را به عنوان مشتری فراهم می آورد. قالب ووکامرس، یکی از محبوب ترین قالب های فروشگاه آنلاین است و نزدیک به نیمی از فروشگاه های اینترنتی در این قالب طراحی و پیاده شده اند.

مشخص است زمانی که نیمی از فروشگاه ها در این قالب طراحی شده اند، افزونه چت آنلاین ووکامرس تا چه حد می تواند اهمیت داشته باشد. افزونه ای که بتوان از آن در این قالب استفاده نموده و خدمات پشتیبانی را برای مشتریان فراهم نمود.

اگر شما هم در دسته هزاران نفری هستید که از قالب ووکامرس برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده نموده اید، برای ایجاد امکان پشتیبانی و چت آنلاین با مشتریان، لازم است تا به دنبال افزونه ای باشید که در این قالب فعال و قابل استفاده باشد.

افزونه چت آنلاین
افزونه چت آنلاین

فلت ویژوال چت، افزونه چت آنلاین ووکامرس

اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین ووکامرس هستید که امکانات متنوعی داشته باشد و بتوانید از آن در قالب ووکامرس نیز استفاده نمایید، فلت ویژوال چت یکی از بهترین گزینه هاست. این افزونه مزیت های زیادی دارد. از جمله این که از این افزونه چت آنلاین ووکامرس، می توانید به راحتی در تبلت و موبایل نیز علاوه بر لپ تاپ و کامپیوتر استفاده نمایید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین

امکان فعال کردن و غیر فعال کردن چت آنلاین با این افزونه وجود دارد. وجود پشتیبان های مختلف، ارجاع چت توسط پشتیبان ها به یکدیگر، تعریف شروط از جمله ضرورت ثبت نام یا وارد کردن ایمیل برای استفاده از قابلیت های چت آنلاین، ثبت IP افرادی که وارد گفتگو می شوند، پخش صدا به هنگام دریافت پیغام جدید ، همگی از امکانات این افزونه است که در قالب ووکامرس نیز فعال و قابل استفاده است.

این افزونه چت آنلاین ووکامرس زبان فارسی را نیز به خوبی پشتیبانی می کند. در صورت استفاده از این افزونه، می توانید پشتیبانی خوب و حرفه ای از فروشگاه خود داشته باشید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button