سایت

افزونه پاپ آپ

افزونه پاپ آپ ابزاری فوق العاده برای ساختن صفحات شناور در سایت شماست. پاپ آپ ها می‌توانند به صورت پنجره کوچک، تمام صفحه، اسلاید شو و… طراحی شوند. اصلی‌ترین هدف استفاده از آن جلب توجه بیشتر کاربر به مطلب یا محتوایی مشخص است. اما از افزونه پاپ آپ بیشتر برای تبلیغات استفاده می‌شود چرا که می‌تواند در جلب توجه کاربران سایت بسیار موثر باشد.

انواع افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس برای ایجاد پاپ آپ ها روی قالب‌های مختلف همچون وردپرس عرضه شده اند که امکانات متنوعی دارند. بیشتر این افزونه ها، امکان طراحی پاپ آپ ها را فراهم آورده و تعدادی قالب آماده دارند. با استفاده از تنظیمات افزونه های مختلف می توانید جزییات بیشتری همچون زمان، دفعات و طول مدت نمایش را در خصوص پاپ آپ خود طراحی کنید.

محتواهای قابل تولید با افزونه پاپ آپ

با استفاده از افزونه پاپ آپ می توانید محتواهای مختلفی را نمایش دهید. فرم ها، نحوه ارتباط و تماس، فروش ویژه، ویدیوها، تبلیغات، امکان دانلود انواع فایل همچون کتاب‌های الکترونیکی، خبرنامه‌ها، نکات کوتاه آموزشی و … می‌توانند به راحتی با پاپ آپ نمایش داده شوند. علاوه بر تبلیغات، بیشتر پاپ آپ ها برای دریافت ایمیل کاربر، به هنگام خروج به وفور در سایت های مختلف استفاده می‌شوند. به همین دلیل گفته می‌شود که پاپ آپ در ایمیل مارکتینگ اهمیت زیادی دارد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ خبرنامه

در صورتی که از افزونه پاپ آپ حرفه ای استفاده نمایید، امکانات و قابلیت های زیادی به سایت شما افزوده می‌شود. برای مثال می‌توانید از یک افزونه پاپ آپ حرفه ای برای نظرسنجی نیز استفاده نمایید.

انواع افزونه پاپ آپ

با استفاده از افزونه پاپ آپ شما قادر خواهید بود انواع مختلفی از پاپ آپ را طراحی نمایید. نوع مناسب پاپ آپ وابسته به اهداف شماست.

پاپ آپ ها می‌توانند از نوع modal باشند. در این نوع، صفحه ای در برابر کاربر باز می‌شود و صفحه پشتی تیره می‌شود تا توجه کاربر به پاپ آپ جلب شود.

با تنظیمات افزونه پاپ آپ ، شما قادر خواهید بود پنجره ای برای بستن این پاپ آپ یا زمان محدود برای نمایش آن در نظر بگیرید.

پاپ آپ می‌تواند از نوع تمام صفحه باشد. پاپ آپ های تمام صفحه می‌توانند popup under باشند. در این نوع، با استفاده از افزونه پاپ آپ پاپ آپ را به نحوی تنظیم می‌کنید تا با کلیک کاربر، پشت صفحه اصلی صفحه پاپ آپ شما نمایش داده شود و در واقع کاربر پس از بازدید از صفحه اصلی و به هنگام بستن صفحه متوجه آن می‌شود.

همچنین می‌توانید پاپ آپ را به صورت نیوتب تنظیم کنید تا به محض کلیک کاربر بر روی سایت اصلی، پاپ آپ به صورت صفحه ای جدید باز شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ لایه ای

با افزونه پاپ آپ شما قادر خواهید بود پاپ آپ را به صورت نوار اطلاع‌رسانی در هدر یا فوتر نمایش دهید. افزونه پاپ آپ این امکان را برای شما به وجود می آورد تا پاپ آپ را به صورتslide -in  استفاده کنید و در میان محتوا پاپ آپ شما به صورت اسلاید نمایش داده شود.

افزونه پاپ آپ و بازدید از سایت

هدف استفاده از افزونه پاپ آپ افزایش بازدید از سایت و جلب توجه کاربر به موضوع مشخص است.

برخی معتقدند کاربران تمایلی به دیدن پاپ آپ ها ندارند و نمایش پاپ آپ در سایت باعث می‌شود تا کاربر سایت شما را ترک کند. همچنین گفته می شود که پاپ آپ به صورت مستقیم باعث افت سئو سایت و رتبه بندی سایت شما می‌شود. در واقع اگر هدف شما از نصب افزونه پاپ آپ تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد از تبلیغات است، باید نسبت به این موضوع دقیق باشید. زیاده روی در تبلیغات اینترنتی از نوع پاپ آپ موجب خستگی کاربران می‌شود و حتی می‌تواند باعث افت سئو سایت شما شود.

در صورتی که قصد دارید از پاپ آپ برای تبلیغات استفاده نمایید، بهتر است از تبلیغات جذاب و به تعداد معقول استفاده کنید و به حق انتخاب کاربر برای دیدن یا ندیدن پاپ آپ احترام بگذارید. در صورت استفاده اصولی از افزونه پاپ آپ و طراحی پاپ آپ های حرفه ای و جذاب، این افزونه می‌تواند باعث افزایش بازدید از سایت شما شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ در وردپرس

علاوه بر نحوه نمایش، زمان نمایش نیز اهمیت زیادی در استفاده از پاپ آپ دارد. برای بیشتر انواع پاپ آپ با اهداف مختلف، پاپ آپ های خروجی بیشترین میزان تاثیر را دارند. افزونه پاپ آپ حرفه ای امکان هر نوع تنظیمی را برای نحوه و زمان نمایش پاپ آپ فراهم می آورد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button