سایت

افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس

چرا به افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس  نیاز دارید؟

یک افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس می تواند به شما در تعامل بهتر با کاربران سایت و رسیدن به اهدافتان کمک بزرگی باشد. اگر به دنبال یک افزونه پاپ آپ هستید، قطعا می خواهید توجه کاربران سایت خود را به مطلب مشخصی جلب کنید یا از آنان بخواهید که فرمی را تکمیل کنند.

به احتمال زیاد از پاپ آپ های مختلفی استفاده نموده اید اما به نتیجه دلخواه نرسیده اید. وقت آن رسیده است که از یک پاپ آپ حرفه ای وردپرس استفاده کنید چرا که دیدن پاپ آپ های تکراری و خسته کننده دیگر قادر نیست توجه کاربران را جلب نماید.

یک افزونه حرفه ای وردپرس، تم های متنوع و زیبایی دارد و این امکان را برای شما به وجود می آورد تا فرم های اختصاصی خود را طراحی نمایید. این افزونه، برای باز و بسته شدن پاپ آپ، افکت های مختلفی را عرضه می کند.

در کل یک افزونه پاپ آپ حرفه ای امکانات متنوعی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید توجه کاربران را جلب نمایید و تعامل بهتری با آن ها داشته باشید.

افزونه layered popups، یک افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس

از هر نظر که افزونه layered popups را مورد بررسی قرار دهید، یک افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس است. با این افزونه می توانید بسیار راحت با کشیدن و رها کردن، انواع پاپ آپ ها را بسازید. فرم های تماس، فرم های عضویت، انواع آزمون ها و تست ها، فرم ثبت نام و … را طراحی نمایید. این افزونه، بیش از 150 قالب متنوع و کاربرپسند دارد و امکان طراحی پاپ آپ های لایه ای و حرفه ای زیبا را برای شما فراهم می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس

این افزونه پاپ آپ حرفه ای وردپرس، امکانات متنوعی را برای شما فراهم می نماید. با این افزونه می توانید جای دقیق و زمان دقیق نمایش پاپ آپ را تنظیم و برنامه ریزی نمایید. این افزونه انواع افکت های زیبا را برای ورود و خروج پاپ آپ در اختیار شما قرار می دهد. با افزونه لایر، می توانید از انواع فایل ها، ویدیو ها و تصاویر استفاده کنید.

با این افزونه می توانید پاپ آپ های های اختصاصی خود را بدون هیچ گونه محدودیتی بسازید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button