سایت

افزونه پاپ آپ خبرنامه

چرا به افزونه پاپ آپ خبرنامه نیاز داریم؟

افزونه پاپ آپ خبرنامه، افزونه ای است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با جذب عضو، فهرستی از کاربران علاقمند به دریافت خبر ویژه سایت خود را تهیه نموده و خبرنامه سایتتان را در اختیار آن­ها قرار دهید. همچنین با افزونه پاپ آپ خبرنامه، می توانید به صورت فوری و با طراحی زیبا، خبرها و مطالب مهم را برای کاربران سایت خود نمایش دهید. برای موفقیت در جلب توجه کاربران اهمیت زیادی دارد که از افزونه مناسب با امکانات ایده آل استفاده نمایید.

یک افزونه پاپ آپ خبرنامه که به زیبایی و با جذابیت تمام طراحی شده است می توانید در جلب توجه سریع کاربر موفق تر عمل نمایید. استفاده از افزونه های پاپ آپ را در اولویت قرار دهید که امکانات گرافیکی مناسبی برای طراحی پاپ آپ های عضویت در خبرنامه داشته باشند.

بسیاری از کاربران و مدیران حرفه ای سایت ها، از افزونه لایر پاپ آپ، به عنوان یک افزونه حرفه ای پاپ آپ، به عنوان افزونه پاپ آپ خبرنامه استفاده می نمایند. این افزونه امکانات گرافیکی حرفه ای و فوق العاده ای دارد و البته کار با آن بسیار راحت است.

افزونه پاپ آپ وردپرس
افزونه پاپ آپ وردپرس

افزونه پاپ آپ خبرنامه و همخوانی با سایر افزونه ها

برای طراحی یک خبرنامه جذاب و حرفه ای و همچنین ارسال آن برای کاربران علاقمند، ممکن است به چند افزونه نیاز داشته باشید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه لایر پاپ آپ

بنابراین باید افزونه ای را به عنوان افزونه پاپ آپ خبرنامه، انتخاب نمایید که با سایر افزونه های مورد نیاز شما نیز همخوانی خوبی داشته باشد. برای مثال در صورتی که از افزونه layered popups استفاده نموده باشید، می توانید به راحتی با استفاده از افزونه mymail، برای ایمیل هایی که عضو خبرنامه شما شده اند، به راحتی خبرنامه را ایمیل نمایید.

افزونه لایر پاپ آپ، یک افزونه پاپ آپایده آل است و با بسیاری از افزونه ها و سرویس های خبری همچون AWber ، constant و … همخوانی مناسبی دارد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button