سایت

افزونه فرم ساز برای وردپرس

افزونه فرم ساز برای وردپرس با بیشترین تعداد خریدار راضی

اگر به دنبال افزونه فرم ساز برای وردپرس هستید که بتوانید با استفاده از آن انواع فرم های تماس، نظرسنجی، عضویت درخبرنامه،سفارش خرید و … را بسیار راحت اما به صورت کاملا حرفه ای بسازید، بدون شک quform یکی از بهترین افزونه های پیشنهادی ما به شماست.

این افزونه فرم ساز برای وردپرس، یک افزونه حرفه ای است که بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که بهترین رابط کاربری را دارد و شما می توانید بسیار راحت و به دور از هر نوع پیچیدگی از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که این افزونه، بیشترین تعداد کاربر راضی را در میان افزونه های فرم ساز به خود اختصاص داده است.

اگر تعداد ستارگانی که کاربران این افزونه به آن داده اند را بررسی کنید، خواهید دید که این افزونه توانسته است رضایت کاربران خود را به صورت کامل جلب نماید. افزونه quform، یک افزونه محبوب در میان ایرانیان نیز می باشد چرا که این افزونه به خوبی فارسی شده و از زبان فارسی و ساخت فرم های فارسی نیز کاملا پشتیبانی می کند.

طراحی فرم های اختصاصی بدون کد نویسی با  افزونه فرم ساز برای وردپرس

افزونه quform ، امکانات متنوعی برای ساخت انواع فرم های اختصاصی دارد. شما می توانید فرم های ثبت سفارش، انواع تست ها، فرم های نظرسنجی، عضویت و … را به صورت سفارشی و اختصاصی سایت خود داشته باشید و با این افزونه فرم ساز برای وردپرس نیازی به کد نویسی برای داشتن فرم های اختصاصی ندارید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس

این افزونه امکانات و المان های آماده بسیار متنوعی را از جمله انواع کادرهای درج متن، چک لیست ها، تقویم ها، دکمه های ثبت، ذخیره و … را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این افزونه فرم ساز برای وردپرس کاملا واکنشگراست و فرم های ساخته شده با این افزونه در لپ تاپ، گوشی و …  قابلیت انطباق دارد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button