سایت

افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس

استفاده از افزونه بالابردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس

اگر به دنبال افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرسخود هستید، یکی از گزینه هایی که توسط هر متخصصی به شما پیشنهاد می شود، افزونه افزایش سرعت راکت است. افزونه راکت یکی از موثرترین افزونه هاست که کاربران متعددی در سراسر جهان دارد. اگر می خواهید در خصوص کارایی آن اطمینان حاصل کنید، فقط کافی است آن را برای مدت کوتاهی تست کنید.

افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس می تواند با راهکارهایی مختلفی سرعت بارگذاری سایت شما را افزایش دهید، برخی از مهم ترین راهکارهای که توسط راکت انجام می شود را معرفی می کنیم.

عملکرد افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس

افزونه راکت به عنوان محبوب ترین افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس، برای بالا بردن سرعت سایت شما، راهکار های مختلفی دارد. از جمله این که فایل های html، css و js را فشرده می کند و فضای خالی بین کد ها را از بین می برد. این اقدام می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد.

این افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس، تصاویر و ویدیو ها را بهینه می کند. بهینه سازی تصاویر و ویدیو ها، خود شامل اقدامات متنوعی است. برای مثال حالت لود تنبل یکی از این اقدامات است. افزونه بالابردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس با ایجاد امکان لودتبل، باعث می شود تا زمانی که به تصویر و ویدیو مورد نظر نرسیده اید، نمایش داده نشود. این حالت سرعت بارگذاری را بسیار افزایش می دهد. افزونه راکت دارای قابلیت کش(cache) و ذخیره سازی صفحات است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزایش سرعت سایت وردپرس

به این معنا که می توانید اطلاعات را ذخیره و به هنگام نیاز بارگذاری نماید. این قابلیت باعث می شود، زمانی که کاربر برای بار دوم سایت را بازدید می کند، سرعت بارگذاری زیاد باشد.

این افزونه بالا بردن سرعت بارگذاری سایت وردپرس، با این راهکار علاوه بر این که راحتی کاربر را فراهم می آورد، استفاده از باند را نیز کاهش می دهد. برای آشنایی با قابلیت های ممتاز دیگر این افزونه، پیشنهاد می کنیم حتما آن را نصب و فعال کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button