سایت

افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس

افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس یا موشک وردپرس

افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس یک افزونه مهم است چرا که شما برای افزایش بازدید، جلب رضایت کاربران و ارتقا جایگاه سئو خود به سرعت مطلوب بارگذاری نیاز دارید. اگر به دنبال افزونه ای هستید که با چند کلیک سرعت سایت خود را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید، بهترین گزینه افزونه راکت یا موشک وردپرس است.

این افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس، به محض نصب و فعال سازی، باعث فعال شدن سیستم کش می شود. افزونه، کاهش حجم فایل های استاتیک را آغاز و دیتابیس سایت وردپرسی شما را بهینه می نماید. با همان اقدامات اولیه که به محض فعال سازی انجام می شود، سرعت بارگذاری سایت شما افزایش خواهد یافت.

چند جمله از مشتریان افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس راکت

اگر نظرسنجی­های انجام شده در خصوص افزونه افزایش سرعت بارگذاریسایت وردپرس راکت را بررسی کنید، خواهید دید این افزونه توانسته است به خوبی رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اغلب توسعه دهندگان و سایت های فروش این افزونه، رضایت بالای 90% از این افزونه را اعلام نموده اند.

مدیرعامل شرکت yoast که خود یکی از محبوب ترین افزونه های سئو را به بازار عرضه کرده است در خصوص این افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس، می گوید: افزونه افزایش سرعت راکت، افزونه ای است که به هیچ وجه باعث دردسر شما نخواهد شد و به هر آن چه که قول داده است، عمل خواهد نمود.

اگر به دنبال افزونه ای با کیفیت برای افزایش سرعت بارگذاری سایت هستید، بدون شک افزونه راکت پیشنهاد ما به شماست. بنیان گذار افزونه admin columns نیز گفته است، اهمیت زیادی دارد که یک سایت سریع داشته باشید. اما داشتن یک سایت پر سرعت بسیار پیچیده است. افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس راکت، این کار را برای شما بسیار ساده می نماید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button