سایت

افزونه امنیتی برای وردپرس

افزونه امنیتی برای وردپرس جهت مقابله با حملات brute force

افزونه امنیتی برای وردپرس، لازمه مدیریت سایت وردپرسی است. وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان، مورد حملات سایبری متعددی قرار می گیرد و اهمیت زیادی دارد که برای حفظ امنیت آن برنامه ریزی درستی داشته باشید. افزونه امنیتی برای وردپرس از جوانب مختلفی امنیت سایت شما را تامین می کند. یکی از مهم ترین کارکرد های افزونه امنیتی، مقابله با حملات brute force است.

حملات brute force یکی از انواع حملاتی است که هکر ها با هدف بدست آوردن رمز های عبور شما انجام می دهند. این حمله با استفاده از نرم افزارهای مخصوص و با امتحان کردن انواع رمز ها تا یافتن رمز مورد نظر انجام می شود.

افزونه امنیتی برای وردپرس، به شما این امکان را می دهد که در سایت وردپرسی خود از رمز های عبوری که برای کاربران و مدیران تعیین نموده اید، محافظت نمایید. اگر به دنبال افزونه امنیتی هستید که از سایت شما در برابر حملات brute force محافظت نماید، می توانید از افزونه wordfence به این منظور استفاده نمایید.

افزونه امنیتی برای وردپرس چند سایته

ممکن است شما برای مدیریت بهتر سایت های خود و جلوگیری از اتلاف زمان و ورود و خروج مکرر به سایت های متعدد، تصمیم داشته باشید تا چندین سایت وردپرس خود را با امکانات وردپرس به صورت شبکه مدیریت نمایید. در این شرایط لازم است تا به دنبال افزونه امنیتی برای وردپرس چند سایته باشید. افزونه امنیتی wordfence بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس است که از وردپرس چند سایته نیز پشتیبانی می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه امنیتی

با این افزونه قادر خواهید بود، ضمن استفاده از مزیت مدیریت چندین سایت وردپرسی به صورت همزمان، امنیت سایت ها را نیز به بهترین شکل ممکن تامین نمایید. در این شرایط قادر خواهید بود از امکانات افزونه و قابلیت های آن برای تک تک سایت های خود استفاده نمایید و گزارش های امنیتی وردفنس را برای تک تک سایت ها دریافت و بررسی نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button