سایت

افزونه افزایش سرعت وردپرس

بهترین افزونه افزایش سرعت سایت

افزونه افزایش سرعت وردپرس برای داشتن سرعت یک راکت

یکی از بزرگترین مزیت های قالب وردپرس این است که افزونه های مختلفی برای ارتقا ویژگی های آن وجود دارد. افزونه افزایش سرعت وردپرس یکی از کاربردی ترین افزونه هاست. در صورتی که از قالب های وردپرس استفاده می کنید حتما به یک افزونه افزایش سرعت برای بهبود کارایی و عملکرد سایت خود نیاز دارید. سرعت را می توان یکی از مهم ترین مشخصه های یک سایت دانست.

در واقع اگر می خواهید یک سایت پر بازدید، با رتبه بندی خوب و با سئو مناسب داشته باشید، لازم است تا سرعت سایت خود را چک کنید و از مطلوب بودن آن مطمئن شوید. تحقیقات نشان می دهد تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان سایت انتظار دارند تا در کمتر از 2 ثانیه، سایت بارگذاری شود.

در صورتی که این زمان به درازا بیانجامد و به بیش از 3 ثانیه برسد، 40% بازدید کنندگانی که به زحمت به سایت خود جذب کرده اید، سایت را ترک می کنند. آیا سرعت سایت شما مناسب است؟ اگر به اهمیت سرعت سایت پی برده‌اید، بهتر است با استفاده از ابزارهایی رایگانی همچون webpagetest، Pingdom، GTmatrix و … سرعت سایت خود را بررسی کنید و نسبت به استفاده از افزونه مناسب اقدام کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت لود سایت وردپرس
بهترین افزونه افزایش سرعت سایت
بهترین افزونه افزایش سرعت سایت

چگونگی عملکرد افزونه افزایش سرعت وردپرس

افزونه افزایش سرعت وردپرس با عملکرد­های متنوعی باعث بهبود و ارتقاء سرعت سایت شما شده و رتبه بندی سایت شما را ارتقا می دهند. افزونه های متنوعی برای افزایش سرعت وردپرس عرضه شده است. گروهی از بهترین افزونه های افزایش سرعت، افزونه های کش یا cache هستند. کش در وردپرس، به داده هایی گفته می شود که به صورت موقت ذخیره سازی می شوند و در صورت نیاز و درخواست بارگذاری می شوند.

در صورتی که افزونه های کش استفاده کنید، لازم نیست تا سایت وردپرس شما، در هر بازدید تمامی اطلاعات را بارگذاری نماید. این عملکرد باعث افزایش سرعت سایت می شود. اطلاعات ذخیره شده در کش می تواند شامل تصاویر، فونت ها، کد های css، فایل های فلش، کد های html و … باشد. اغلب افزونه های افزایش سرعت وردپرس، افزونه های کش هستند.

معرفی افزونه افزایش سرعت وردپرس راکت

اگر تصمیم به افزایش سرعت سایت خود گرفته اید و سایت شما از نوع وردپرس است، در این مرحله لازم است تا یک افزونه افزایش سرعت وردپرس مناسب را انتخاب کنید. یکی از محبوب­ترین و پرکاربردترین افزونه افزایش سرعت وردپرس، افزونه راکت است. دلیل این نامگذاری این است که این افزونه قادر است سرعت سایت شما را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه برای افزایش سرعت سایت

در مقایسه با بسیاری دیگر از افزونه های پر کاربرد ارائه شده، این افزونه قادر است سرعت بیشتری را نتیجه دهد. این افزونه برای تمامی کاربران حتی کاربران مبتدی به راحتی قابل استفاده است و این مزیت بزرگی محسوب می شود. افزونه افزایش سرعت وردپرس راکت، سرعت بارگذاری تصاویر و ویدیو ها را افزایش می دهد، فایل های css و js را فشرده می کند، قبل از بارگذاری کامل صفحه ذخیره سازی نموده و تصاویر را به سرعت نشان می دهد.

افزونه راکت قبل از بارگذاری صفحه و تصاویر را ذخیره می کند تا در صورت بارگذاری مجدد صفحه، نیاز به بارگذاری صفحه و تصاویر از اول نباشد. این افزونه بدون نیاز به لایسنس و ترجمه شده به زبان فارسی است. راکت دارای امکان به روز رسانی همیشگی و رایگان دارد.

 

از دیگر مزیت های افزونه افزایش سرعت وردپرس راکت

افزونه افزایش سرعت وردپرس راکت، با بسیاری از افزونه های کاربردی دیگر همخوانی دارد. در صورتی که با هدف بهبود سئو سرعت بارگذاری سایت را افزایش می دهید، این نکته اهمیت زیادی دارد چرا که لازم است از افزونه های دیگری نیز استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button