سایت

افزونه برای افزایش سرعت سایت

چگونه افزونه برای افزایش سرعت سایت را امتحان کنید؟

سرعت اهمیت زیادی در جذب کاربر و ارتقا جایگاه سئو و رتبه سایت شما دارد. استفاده از افزونه برای افزایش سرعت سایت وردپرسی ایده خوبی است. شما برای افزایش سرعت سایت خود بدون شک به یک افزونه حرفه ای نیاز دارید. اما پس از نصب، راه اندازی و فعال سازی یک افزونه چگونه کارایی و تاثیر آن را بر افزایش سرعت سایت بررسی نمایید؟

 اگر هنوز از افزونه افزایش سرعت سایت استفاده نکرده اید، می توانید به یکی از سایت های ارزیابی سرعت سایت مراجعه و وضعیت سایت خود را بررسی کنید. برای مثال GTMetrix از جمله سایت های رایگان و محبوب در سراسر جهان برای بررسی سرعت سایت می باشد.

این سایت تمامی ایرادهایی که باعث افت سرعت سایت شما می شود، شناسایی نموده و به شما اطلاع می دهد. اگر از افزونه برای افزایش سرعت سایت استفاده نمی کنید، به احتمال زیاد ایرادات زیادی هست که باید برای افزایش سرعت رفع نمایید.

حال می توانید یک افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس را انتخاب و فعال نمایید و برای بار دیگر به این سایت برای ارزیابی سرعت مراجعه کنید تا تغییرات را حس کنید.

افزونه برای افزایش سرعت سایت و زمان استاندارد باز شدن سایت

زمانی که سرعت سایت خود را بررسی می کنید، یکی از اصلی ترین پارامتر های بررسی سرعت باز شدن سایت است. ایده آل ترین سرعت باز شدن سایت 1 تا 3 ثانیه است که بدون برنامه ریزی و اقدامات مختلف از جمله نصب افزونه برای افزایش سرعت سایت حاصل نمی شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرس

البته برای سایت های ایرانی معمولا این عدد کمتر از 3 ثانیه نیست. بد نیست بدانید در صورتی که زمان باز شدن سایت شما بیشتر از 3 تا 5 ثانیه باشد در حدود نیمی از بازدید کنندگان را از دست می دهید.

پس اهمیت زیادی دارد که از افزونه برای افزایش سرعت سایت خود استفاده نمایید تا بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید. سرعت باز شدن سایت خود را از طریق سایت های مختلف ارزیابی سرعت از جمله GTMetrix، قبل از استفاده از افزونه برای افزایش سرعت سایت؛ مد نظر داشته باشید. می توانید بعد از نصب و فعال سازی افزونه نیز، این عدد را چک کنید تا اهمیت و تاثیر یک افزونه خوب را دریابید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button