سایت

هزینه طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی سایت ارزان

در این مقاله در خصوص محدوده هزینه طراحی سایت ارزان توضیحاتی ارائه شده است. همچنین اهمیت انتخاب طراح مورد تاکید قرار گرفته است.

هزینه طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی سایت ارزان چقدر است؟ با چه مبلغی می توانید یک سایت خوب و کاربردی داشته باشید؟ اگر این مقاله را می خوانید، به احتمال زیاد این سوالات ذهن شما را درگیر کرده است. اگر به دنبال طراحی سایت هستید، بدون شک هزینه طراحی، اهمیت زیادی دارد و یکی از معیارهای انتخاب طراح خواهد بود

به احتمال زیاد با پرس و جوی اولیه به این نکته پی برده اید که محدوده هزینه طراحی بسیار وسیع است. برای طراحی سایت مورد نظرتان چه مبلغی باید کنار بگذارید؟ چه عواملی بر قیمت طراحی اثر می گذارند؟ آیا سایت با هزینه طراحی کم، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود؟ برای طراحی سایت ارزان به کجا باید مراجعه کنید؟ با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

هزینه طراحی سایت ارزان

 

هزینه طراحی سایت ارزان چقدر است؟

با وجود ادعاهای اغلب طراحان برای ارائه خدمات تخصصی با حداقل هزینه، هزینه طراحی سایت ارزان چقدر است؟ قبل از هر چیز باید بدانید که نوع سایت و قابلیت های آن، میزان حجم کار طراحی گرافیکی و میزان خدماتی که طراحان به شما ارائه می دهند، تاثیر مستقیمی در هزینه های طراحی دارد. به دلیل تنوع انواع سایت و انواع طراحی، بازه هزینه طراحی می تواند بسیار گسترده باشد. این بازه را می توانید از 1 میلیون تومان تا 100 میلیون و حتی بالاتر در نظر بگیرید. بنابراین اگر اعداد متفاوتی از طراحان به عنوان هزینه طراحی شنیدید، تعجب نکنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
سفارش طراحی سایت ارزان

برای شروع کار توصیه ما این است که نیازهای خود را به دقت تعیین کنید و فعلا امکانات اضافی را کنار بگذارید. به جای طراحی و ایجاد انواع قابلیت ها و امکانات به روی سایت، به دنبال قابلیت توسعه و ارتقا آن باشید. در این حالت می توانید کار را با هزینه اندک شروع کنید و با توسعه کار، سایت خود را نیز توسعه دهید.

در خصوص هزینه های طراحی، این قانون کلی را در نظر داشته باشید که اگر شما به دنبال طراحی سایت حرفه ای اختصاصی باشید به طور متوسط لازم است مبلغی در حدود 20 میلیون تومان بپردازید. اما انتخاب سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس طراحی شده اند می تواند این مبلغ را به  3 تا 5 میلیون تومان کاهش دهد. به دلیل کیفیت و هزینه معقول، اغلب افراد در سراسر جهان سایت های وردپرسی را ترجیح می دهند. بیش از نیمی از سایت ها که در حال حاضر فعال هستید، سایت های وردپرسی اند.

لازم است به این نکته نیز توجه کنید که ارائه خدمات پشتیبانی، بهینه سازی برای سئو و …. از طرف طراح، می تواند هزینه طراحی را افزایش دهد.

هزینه مناسب سایت های وردپرسی
هزینه مناسب سایت های وردپرسی

 

طراحانی که با  قیمت رقابتی تر خدمات ارائه می نمایند!

هزینه طراحی سایت ارزان می تواند از مبالغی که گفته شد، کمتر باشد. به ویژه اگر به دنبال طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس هستید، می توانید یک سایت حرفه ای حتی با هزینه زیر 3 میلیون تومان داشته باشید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت ارزان

برخی مجموعه های پر کار هستند که به دلیل فعالیت گسترده و طولانی مدت در این حوزه، به این قابلیت دست یافته اند که بسیار سریع و با هزینه بسیار اندک سایت مورد نیاز شما را طراحی نموده و به شما تحویل نمایند. این طراحان قیمت های رقابتی تری داشته و می توانند با هزینه کمتری نسبت به دیگر طراحان کار طراحی را انجام دهند. بنابراین با اندکی صرف زمان برای شناسایی طراحان حرفه ای و با تجربه، می توانید با قیمت های بسیار مناسبی یک سایت خوب داشته باشید.

 

سایت ارزان می‌­تواند کاربردی و به درد بخور باشد؟

هزینه طراحی سایت ارزان معیاری برای کاربردی بودن آن نیست. ممکن است شما یک سایت را با هزینه اندک طراحی کرده باشید که کاملا متناسب با نیاز و خواسته شما باشد. در مقابل ممکن است سایتی اختصاصی با هزینه های بسیار بالای طراحی داشته باشید که اصلا کاربردی نیست. برای داشتن یک سایت مفید و کاربردی، لازم است ابتدا نیازها و خواسته های خود را به دقت تعیین کنید. در ادامه لازم است به یک طراح حرفه ای مراجعه کنید که با بررسی نیازها و خواسته های شما اقدام به طراحی یک سایت متناسب نماید.

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

 

هزینه طراحی سایت ارزان برای انواع سایت ها

زمانی که انتخاب می کنید از سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنید، هزینه طراحی به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت. با انتخاب طراح حرفه ای می توانید یک سایت حرفه ای و کاربردی با هزینه اندک داشته باشید. هزینه طراحی سایت ارزان محدودیتی در خصوص نوع سایت ایجاد نمی کند. شما می توانید انواع سایت های خبری، آموزشی، فروشگاهی و … را با هزینه بسیار اندک داشته باشید و فعالیت خود را آغاز کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان و حرفه ای

 

انتخاب طراح با هزینه طراحی سایت ارزان

حال که تصمیم به طراحی سایت دارید، ممکن است یافتن یک طراح حرفه ای که با مبلغ مناسب، سایت شما را طراحی نماید، برایتان پیچیده باشد. اول این که توصیه می کنیم برای یافتن طراح حرفه ای به اندازه کافی زمان بگذارید. انتخاب طراح می تواند نقش زیادی در کیفیت سایت طراحی شده و تناسب آن با نیازهای شما داشته باشد. توصیه می کنیم با بررسی نمونه کارهای طراحان مختلف و از طریق پرس و جو از مشتریان سابق، طراحان حرفه ای و با تجربه را برای این کار انتخاب کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button