سایت

طراحی سایت با قیمت ارزان

طراحی سایت با قیمت ارزان

داشتن سایت می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را متحول کنید. این مقاله شامل توصیه هایی برای طراحی سایت با قیمت ارزان اما کاربردی و مفید است.

طراحی سایت با قیمت ارزان

طراحی سایت حرفه ای می تواند فرصت بزرگی برای توسعه و پیشرفت هر نوع کسب و کاری فراهم نماید. اگر به دنبال طراحی سایت با قیمت ارزان هستید تا بتوانید با کمترین هزینه، تحولی در کسب و کار خود ایجاد نمایید، برای شما توصیه هایی داریم! در این مقاله به شما می­گوییم که یک سایت چه مشخصاتی باید داشته باشد که هم طراحی آن کم هزینه باشد و هم شما را به اهدافتان برساند!

طراحی سایت با قیمت ارزان اما در راستای برنامه های بازاریابی

طراحی سایت شرکتی حرفه ای زمانی می تواند مفید باشد که در راستای برنامه های بازاریابی شما باشد. اگر به دنبال طراحی سایت با قیمت ارزان هستید تا کسب و کار خود را متحول کنید، برنامه های بازاریابی خود را نیز مد نظر داشته باشید.

ممکن است بر حسب استراتژی ها و برنامه های بازاریابی، نیاز به امکانات و قابلیت های ویژه ای بر روی سایت خود داشته باشید. برای مثال اگر بخواهید با بازاریابی محتوایی محصول و خدمات خود را به مشتریان معرفی نمایید، لازم است در طراحی سایت،بخشی را برای به اشتراک گذاری محتوا در نظر بگیرید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی وب سایت ارزان قیمت

طراحی سایت با قیمت ارزان

آغاز طراحی سایت پس از تعیین اهداف

قبل از این که ثبت سفارش طراحی سایت ارزان خود را انجام دهید، بهتر است اهداف خود را از داشتن سایت تعیین کنید. این کار به شما کمک می کند تا امکانات و قابلیت های مورد نیاز سایت را به درستی تعیین کنید و منسجم عمل کنید. برای مثال ممکن است هدف شما از داشتن سایت، معرفی خدمات و محصول به تعداد بیشتری از مشتریان باشد. شاید قصد داشته باشید تا از طریق سایت محصول و خدمات خود را به مشتریان با فاصله های دورتری معرفی کنید. در این حالت باید سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد تا گوگل سایت شما را به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی نماید.

هدف شما نوع سایت مورد نیازتان را نیز تعیین می کند. برای مثال اگر هدف شما از داشتن سایت، ایجاد امکان خرید آنلاین یا ثبت سفارش باشد شما به سایت فروشگاهی نیاز دارید. بنابراینضروری است تا قبل از هر گونه اقدامی برای طراحی، اهداف خود را از داشتن سایت تعیین کنید.

اولویت بندی خواسته ها قبل از اقدام برای طراحی سایت

امکانات و قابلیت های مد نظرتان را تعیین کنید. بهتر است قبل از مراجعه برای طراحی سایت با قیمت ارزان فهرستی از نیازهای و خواسته های اولویت بندی شده داشته باشید. ممکن است لازم باشد بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، تنها بخشی از قابلیت های مد نظر خود را در فاز اول فعال کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان حرفه ای

در این حالت، سایت شما باید قابلیت توسعه برای فاز های بعدی را داشته باشد.

توجه کنید باید برای استفاده از سایت خود برنامه داشته باشید. ارزان بودن طراحی نباید باعث شود که برای داشتن امکانات و قابلیت هایی که به آنها نیاز ندارید، وسوسه شوید. برای مثال اگر قرار نیست مقالات و محتواهای متعددی بر روی سایت خود بارگذاری کنید، بهتر است از طراح بخواهید که این قسمت را در سایت شما ایجاد نکند. یک سایت با قسمت های متعددی که هیچ گونه محتوای جالبی ندارند، از نظر کاربران جذاب نخواهد بود.

اولویت بندی خواسته ها
اولویت بندی خواسته ها

طراحی سایت با قیمت ارزان و در راستای برنامه های برندسازی

نکته دیگری که باید قبل از اقدام به طراحی سایت مد نظر داشته باشید، هم راستا بودن سایت با برنامه های برندسازی شماست. سایت شما باید همگام و یکپارچه با برنامه های برندسازی باشد. از سایت برای قدرت گرفتن برند خود استفاده کنید. برای مثال لوگو خود را حتما در سایت درج کنید. در طراحی های گرافیکی سایت، رنگ سازمانی و … را مد نظر داشته باشید.

طراحی سایت با قیمت ارزان نیز می تواند به شما در اجرای برنامه های برندسازی نیز کمک کند. برای مثال شما می توانید از سایت برای تعامل و ارتباط با مشتریان استفاده کنید. برگزاری مسابقات، نظرسنجی ها و … از طریق سایت می تواند به قدرت گرفتن برند شما کمک کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت ارزان با وردپرس

بودجه بندی قبل از اقدام برای طراحی سایت با قیمت ارزان

قبل از اقدام برای ثبت سفارش و طراحی سایت با قیمت ارزان بهتر است برنامه ریزی مالی و بودجه بندی داشته باشید. طراحی سایت، پشتیبانی فنی؛ مدیریت سایت ، معرفی سایت به مخاطب و افزایش بازدید کننده از آن دارای هزینه است. بهتر است برای هر یک از فازها برنامه ریزی مالی داشته باشید تا بتوانید به راحتی و به درستی برای هر مرحله هزینه کنید.

طراحی سایت با قیمت ارزان، این فرصت را برای شما فراهم می آورد تا برای فاز های دیگر از جمله تولید محتوا برای سایت، برنامه ریزی بهتری داشته باشید. فراموش نکنید تنها داشتن سایت برای دستیابی به اهدافی که دارید کافی نیست. شما باید یک سایت خوب و کاربردی داشته باشید که به خوبی مورد بازدید قرار می گیرد تا بتوانید از طریق آن محصول و خدمات خود را به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه معرفی کنید.

بودجه بندی طراحی و مدیریت سایت
بودجه بندی طراحی و مدیریت سایت

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button