سایت

طراحان سایت حرفه ای

طراحان سایت حرفه ای

در این مقاله 7 مورد از مهم ترین توصیه های طراحان سایت حرفه ای به مشتریان از جمله توجه به قابلیت توسعه سایت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و … ارائه شده است.

طراحان سایت حرفه ای همیشه توصیه های برای مشتریان و متقاضیان طراحی سایت دارند. رعایت این توصیه ها به شما کمک می کند تا با هزینه ای معقول یک سایت حرفه ای و کاربردی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم مهم­ترین این توصیه ها را با شما در میان بگذاریم:

 

توصیه های طراحان سایت حرفه ای

توصیه اول طراحان سایت حرفه ای : اهداف خود را تعیین کنید

برای داشتن یک سایت کاربردی و متناسب با نیاز، لازم است قبل از مراجعه به طراحان سایت حرفه ای اهداف خود را از داشتن سایت تعیین کنید. تعیین خواسته ها و نیازها کمک می کند تا طراح، درک بهتری از سایت مورد نظر شما داشته باشد و سریع تر نسبت به طراحی اقدام نماید. این کار باعث می شود برای آنچه که نیاز دارید هزینه کنید و برای امکانات اضافی که لازم ندارید هزینه نکنید.

 

توصیه دوم : به قابلیت توسعه بیشتر از طراحی یک سایت جامع اهمیت دهید

معمولا زمانی که مشتریان به طراحان سایت حرفه ای مراجعه می کنند، متقاضی یک سایت جامع هستند که همه امکانات را داشته باشد. این کار زمان طراحی و هزینه طراحی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. از طرفی ممکن است بسیاری از بخش های سایت خالی از محتوا و بی استفاده بماند. بنابراین طراحان حرفه ای همیشه به مشتریان خود توصیه می کنند که به قابلیت توسعه بیشتر از جامع بودن سایت در فاز اول، توجه نمایند. اگر سایت شما منعطف باشد و قابلیت توسعه داشته باشد، تغییرات و نیاز های جدید را بهتر مدیریت خواهید نمود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی سایت املاک حرفه ای

 

توصیه سوم طراحان سایت حرفه ای : هزینه ها را مدیریت کنید

هزینه لزوما معیاری از حرفه ای بودن طراح نیست بلکه باید بدانید طراحان سایت حرفه ای معمولا هزینه های معقول تری را در مقایسه با غیر حرفه ای ها مطالبه می کنند. یک طراح سایت حرفه ای، بودجه و توان مالی شما را در نظر میگیرد و پیشنهاد بهینه ای برای شما خواهد داشت. از طرفی طراحان حرفه ای همیشه شما را به مدیریت هزینه ها توصیه می کنند چون علاوه بر فاز ایجاد، مدیریت و پشتیبانی سایت نیز برای شما هزینه خواهد داشت و نباید تمام بودجه خود را در فاز ایجاد هزینه کنید.

لزوم مدیریت هزینه های طراحی و مدیریت سایت
لزوم مدیریت هزینه های طراحی و مدیریت سایت

 

توصیه چهارم : خواسته کاربر را محور تصمیم گیری های خود قرار دهید

طراحان سایت حرفه ای همیشه شما را به مد نظر قراردادن خواسته کاربر توصیه می نمایند. در یک طراحی حرفه ای، کاربر پسند بودن طراحی یک اصل اجتناب ناپذیر است. بنابراین یک طراح حرفه ای از شما می خواهد که کاربران هدف را به دقت تعیین کنید و سعی کنید تا آنها را بشناسید. در ادامه لازم است شما با طراح همراهی کنید تا یک سایت منطبق با نیاز و سلیقه کاربر داشته باشید. یک طراح حرفه ای نیز تمام اصول تجربه و رابط کاربری را در طراحی رعایت خواهد نمود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

 

توصیه پنجم طراحان سایت حرفه ای : اگر مجبور نیستید، سراغ طراحی های اختصاصی نروید

سیستم های مدیریت محتوای آماده همچون وردپرس، یکی از قوی ترین توصیه های طراحان سایت حرفه ای هستند. این سایت ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و از نظر آماری، بیشترین تعداد سایت ها را به خود اختصاص داده اند. در صورتی که می توانید در زمان کوتاه و با هزینه اندکی، یک سایت حرفه ای با وردپرس داشته باشید که پاسخگوی نیازهای شماست، توصیه می شود سراغ طراحی های اختصاصی نروید.

طراحی های اختصاصی نیاز به زمان و هزینه بیشتری برای طراحی دارند. هزینه آموزش، مدیریت و پشتیبانی آنها نیز بالاتر است. بنابراین اگر در زمینه مدیریت سایت تخصص زیادی ندارید و بودجه زیادی نیز برای داشتن سایت حرفه ای در نظر ندارید، وردپرس بهترین انتخاب خواهد بود.

 

توصیه ششم : حتما سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

معمولا طراحان سایت حرفه ای شما را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو توصیه می کنند. هر چند شما مختارید که این خدمات را از طراح خود بخواهید یا از آن اجتناب کنید، اما باید بدانید امروز بهینه سازی برای موتورهای جستجو بخشی از طراحی حرفه ای است. بدون شک شما سایت را با هدف دیده شدن و جذب مخاطب طراحی می کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی حرفه ای سایت

اغلب مخاطبان شما نیز کالا و خدمات خود را از طریق کلمات کلیدی و با موتورهای جستجو می یابند. آمارها نشان می دهد سایت هایی که در صدر نتایج جستجو نیستند شانس بسیار ناچیزی برای دیده شدن دارند. پس بعید نیست که طراحان سایت حرفه ای شما را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو توصیه نمایند.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

توصیه هفتم طراحان سایت حرفه ای : نهایت دقت را در انتخاب طراح داشته باشید

در انتخاب طراح صبور باشید و نهایت دقت را بکنید. تخصص، تجربه و خلاقیت طراح می تواند تاثیر زیادی در کیفیت طراحی و کارایی سایت داشته باشید. سعی کنید به اندازه کافی در خصوص طراح منتخب خود تحقیق کنید. نمونه کارهای طراح را به دقت بررسی کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button