سایت

افزونه چند زبانه سایت وردپرس

افزونه های جنبی افزونه چند زبانه سایت وردپرسWPML

اگر به دنبال بهترین افزونه چند زبانه سایت وردپرس هستید، بی شک افزونه WPML بهترین گزینه است. یکی از دلایل برتری این افزونه نسبت به دیگر افزونه ها که در این مقاله به آن می پردازیم، افزونه ها و امکانات جنبی این افزونه است که امکانات کاربردی و قابلیت های متنوعی برای آن فراهم می نماید.

چند زبانه کردن سایت وردپرس

افزونه چند زبانه سایت وردپرس wpml با افزونه جنبی stiring translation

این افزونه جنبی یکی از مزیت های افزونه چند زبانه سایت وردپرس wpmlاست. هر متنی که در قالب پست ها، صفحات، طبقه بندی ها و … قرار نمی گیرد، در قالب این افزونه قابل ترجمه است. برای مثال با این افزونه قادر خواهید بود شعار تبلیغاتی، منوها، پنلادمین و … را نیز ترجمه کنید.

افزونه چند زبانه سایت وردپرس wpml با افزونه جنبی  Translation management

افزونه wpml بدون شک بهترین افزونه چند زبانه سایت وردپرس است چرا که این امکان را برای شما به وجود می آورد تا به بهترین شکل ممکن ترجمه متون را مدیریت کنید. اگر حجم محتوای شما زیاد است و به مترجم های زیادی نیاز دارید لازم است تا امکاناتی برای مدیریت مترجم ها داشته باشید. افزونه wpml این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از مترجم های زیادی استفاده کنید و حتی پس از بررسی ترجمه ها، آن ها را در سایت درج کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
خرید افزونه wpml
افزونه چند زبانه در وردپرس
افزونه چند زبانه در وردپرس

افزونه چند زبانه سایت وردپرس wpml با افزونه جنبی Media Translation

با این امکانات افزونه چند زبانه wpml این امکان برای شما وجود دارد تا از تصاویر متن اصلی در متن ترجمه شده نیز استفاده کنید. با این افزونه چند زبانه سایت وردپرس، قادر هستید تمامی عناوین تصاویر را نیز ترجمه کنید. افزونه wpml هر آن چیزی که برای داشتن سایت چند زبانه نیاز دارید، فراهم می نماید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button