سایت

افزونه چت وردپرس

افزونه چت وردپرس در کشور ما

افزونه چت وردپرس می تواند یک ابزار مهم در سایت‌های وردپرسی برای افزایش بازدید از سایت باشد. از میان افزونه های وردپرس، افزونه چت به دلیل تاثیر زیادی که در افزایش فروش دارد، رواج بیشتری دارد. با نصب افزونه چت وردپرس، می توانید به راحتی قابلیت پشتیبانی آنلاین برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

امکان ارائه مشاوره های آنلاین، پاسخ به سوالات کاربران قبل از خرید، همراهی و راهنمایی کاربران همگی می توانند به راحتی با یک افزونه چت انجام شوند.

نظرسنجی ها نشان می دهد نیمی از کاربران که به سایت های فروشگاهی و خدماتی مراجعه می نمایند ترجیح می دهند، تا پشتیبانی آنلاین دریافت نمایند.

 

چرا شما به افزونه چت وردپرس نیاز دارید؟

افزونه چت وردپرس امکان ارتباط با مشتریان بالقوه و ترغیب آنان به خرید را فراهم می نماید. شما می توانید از طریق تعامل با کاربران سایت، اعتبار خود را در میان مخاطبان افزایش داده و قدرت برند خود را ارتقا دهید. افزونه چت وردپرس اهمیت زیادی در جلب رضایت مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتری دارد. اگر برایتان مهم است که کاربران سایت، شما را در کنار خود  و آماده پاسخگویی احساس نمایند، شما به یک افزونه چت نیاز دارید.

 

افزونه چت وردپرس چه قابلیت هایی دارد؟

در صورتی که تصمیم گرفته اید از یک افزونه چت وردپرس برای پشتیبانی آنلاین سایت خود استفاده کنید، ابتدا باید افزونه مناسب سایت خود را شناسایی نمایید. افزونه های چت همگی امکان چت با کاربر و پشتیبانی آنلاین را فراهم می نمایند اما امکانات متفاوتی دارند.

تعداد کاربرانی که به صورت همزمان می توانند از چت آنلاین استفاده نمایند، امکان آرشیو مکالمات در چت آنلاین، امکان ارجاع از یک پشتیبان به پشتیبان دیگر، دعوت از کاربر برای شرکت در یک گفتگوی دیگر و … از جمله تفاوت هایی است که برای انواع افزونه چت وردپرس مطرح می شود. در صورتی که سایت پربازدیدی دارید، این قابلیت ها می توانند بسیار مهم باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین برای وردپرس

در برخی از افزونه های چت وردپرس شما می توانید جزییات بسیاری را از بخش تنظیمات تعیین کنید. این جزییات می توانند در جلب رضایت کاربر اهمیت زیادی داشته باشند. برای مثال در تنظیمات افزونه چت وردپرس، می توان انتخاب نمود تا پنجره چت، فقط برای کاربران عضو سایت نمایش داده شود. شما می توانید از بخش تنظیمات، این قابلیت را برای افزونه چت وردپرس ایجاد نمایید تا زمانی که پیام جدید در چت دریافت می کنید، صدای دریافت پیغام فعال یا غیر فعال باشد.

افزونه چت وردپرس می تواند امکان نظرسنجی پس از پشتیبانی را نیز برای شما فراهم آورد. با توجه به تنوع امکانات و تنظیمات افزونه های چت، قبل از انتخاب و نصب افزونه چت، امکانات آن را بررسی کنید.

افزونه چت وردپرس و پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب افزونه چت وردپرس برای سایت هایی که کاربران فارسی زبان دارند، پشتیبانی افزونه از زبان فارسی است. افزونه چتی که از زبان فارسی و راست چین به صورت کامل پشتیبانی می کند، می تواند امکان پشتیبانی از سایت و چت آنلاین را به زبان فارسی فراهم آورد. به طوری که کاربران سایت بتوانند مطالب را روان و منظم ببینند. اگر افزونه چت وردپرس انتخابی شما از زبان فارسی به خوبی پشتیبانی نکند، ممکن است کاربر نه‌تنها از امکانات چت سایت شما استفاده نکند، حتی سایت را ترک کند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین در وردپرس

 

اهمیت رابط کاربری در افزونه چت وردپرس

افراد مختلفی از سایت شما استفاده می کنند و تعداد زیادی از آنان علاقمند هستند تا از پشتیبانی سایت استفاده کنند. بنابراین یکی از مهم ترین نکات در انتخاب افزونه چت وردپرس ، رابط کاربری آن است.

توصیه می شود افزونه هایی که به راحتی توسط کاربر استفاده می شوند، را در اولویت قرار دهید. برخی از مشخصات افزونه های چت وردپرس، می توانند مدیریت گفتگو آنلاین و پشتیبانی را تسهیل نمایند. برای مثال در صورتی که بتوانید رنگ متن یا زمینه را تغییر دهید، بدون شک پاسخگویی به چند کاربر به صورت همزمان بسیار راحت تر خواهد بود.

افزونه چت وردپرس باید ضمن کارایی، طراحی زیبایی نیز داشته باشد تا بتوانید توجه کاربران را به این قابلیت سایت خود جلب کنید. برخی از انواع افزونه های چت وردپرس، تم های اختصاصی متنوعی دارند که می توانید از آنان به راحتی استفاده کنید. برخی از افزونه ها، امکان افزودن انیمیشن و افکت های متنوع را به چت زنده دارند.

افزونه چت وردپرس یک ویژگی متمایز برای سایت وردپرس شما ایجاد می کند. با نصب این افزونه، شما قادر خواهید بود تا با کاربران ارتباط برقرار نمایید و برای سایت خود پشتیبانی آنلاین داشته باشید. فرقی ندارد که سایت شما فروشگاهی، خدماتی، آموزشی یا از نوع دیگر است، چت آنلاین باعث افزایش بازدید از سایت شما شده و می تواند در ارتقا جایگاه سئو شما نیز تاثیر داشته باشد. ارتباط دوطرفه با کاربران و مشتریان احتمالی در افزایش قدرت برند شما نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر سایت شما از نوع وردپرس است می تواند با نصب یک افزونه چت وردپرس مناسب، این امکان را برای سایت خود فراهم آورید .

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین حرفه ای

اگر به دنبال تهیه افزونه چت وردپرس هستید، ممکن است گزینه های متنوعی به شما پیشنهاد شود. افزونه های مختلف امکانات مختلفی دارند که لازم است بر اساس نیاز خود افزونه مناسب را انتخاب کنید. برخی از این افزونه ها رایگان بوده ولی برای استفاده از برخی دیگر بایستی هزینه پرداخت نمایید.

افزونه حاضر در این سایت، بهترین نوع افزونه چت وردپرس است.

 

افزونه چت وردپرس

افزونه چت وردپرس یک ویژگی متمایز برای سایت وردپرس شما ایجاد می کند. با نصب این افزونه، شما قادر خواهید بود تا با کاربران ارتباط برقرار نمایید و برای سایت خود پشتیبانی آنلاین داشته باشید. فرقی ندارد که سایت شما فروشگاهی، خدماتی، آموزشی یا از نوع دیگر است، چت آنلاین باعث افزایش بازدید از سایت شما شده و می تواند در ارتقا جایگاه سئو شما نیز تاثیر داشته باشد. ارتباط دو طرفه با کاربران و مشتریان احتمالی در افزایش قدرت برند شما نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر سایت شما از نوع وردپرس است می تواند با نصب یک افزونه چت وردپرس مناسب، این امکان را برای سایت خود فراهم آورید.اگر به دنبال تهیه افزونه چت وردپرس هستید، ممکن است گزینه های متنوعی به شما پیشنهاد شود. افزونه های مختلف امکانات مختلفی دارند که لازم است بر اساس نیاز خود افزونه مناسب را انتخاب کنید. برخی از این افزونه ها رایگان بوده ولی برای استفاده از برخی دیگر بایستی هزینه پرداخت نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button