سایت

افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس

چند نکته در استفاده از افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس

اگر با وجود مزیت هایی که از پاپ آپ ها سراغ دارید، به دلیل احتمال تاثیر منفی آن بر سئو در استفاده از افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس مردد هستید، با ما همراه باشید. در واقع این پاپ آپ ها نیستند که ممکن است باعث افت جایگاه سئو سایت شما شوند بلکه این نارضایتی کاربران است که سئو شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر در استفاده از پاپ آپ ها، راحتی کاربران سایت را در نظر نگیرید، برای مثال از پاپ آپ های زیاد یا تکرار شونده استفاده کنید، دیر یا زود سئو سایت شما دچار افت می شود. در صورتی که افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس با امکانات مناسب همچون افزونه لایر انتخاب کنید، می توانید پاپ آپ های جذاب و زیبا بسازید و با برخی تنظیمات در خصوص محل و زمان نمایش بدون نگرانی و دغدغه از افت سئو سایت از پاپ آپ ها استفاده کنید.

افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس و اهمیت محل نمایش پاپ آپ

یکی از نکات مهم در استفاده از پاپ آپ ها، انتخاب محل مناسب برای نمایش پاپ آپ است. با برخی افزونه های حرفه ای همچون افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس لایر شما می توانید پاپ آپ اختصاصی خود را داشته باشید و آن را در هر جایی از سایت بدون محدودیتی نمایش دهید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پاپ آپ فارسی وردپرس

محل مناسب نمایش پاپ آپ، بر اساس سایت، هدف شما از نمایش پاپ آپ و نوع محتوای آن تعیین می شود.در صورتی که از افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس استفاده می کنید بد نیست بدانید که نمایش پاپ آپ به هنگام خروج از سایت، یکی از بهترین انتخاب هاست چرا که برای کاربر کلافه کننده نیست و می تواند پس از استفاده از سایت با آرامش خاطر محتوای پاپ آپ را بررسی کند.

افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس و زمان نمایش پاپ آپ

اهمیت زیادی دارد که به هنگام استفاده از پاپ آپ در سایت خود، به راحتی کاربر اهمیت بدهید. پاپ آپ های تکرار شونده و پاپ آپ هایی که به سختی بسته می شوند، ممکن است جایگاه سئو شما را به شدت دچار افت نمایند. تعیین زمان های معقول برای نمایش، به طوری که پس از این زمان پاپ آپ به صورت خودکار بسته شود، ایده خوبی برای رفع این مشکل است.

افزونه نمایش پاپ آپ وردپرس لایر، این امکان را به شما می دهد که جزییات زیادی در خصوص نمایش پاپ آپ از جمله مدت زمان نمایش را مدیریت نمایید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button