سایت

آموزش پرمیوم سئو پک

آموزش پرمیوم سئو پک در ایران

اگر قبل از تهیه افزونه پرمیوم سئو پک، در خصوص امکانات این افزونه تحقیق کرده باشید، بی شک پی برده اید که این افزونه قابلیت‌های متمایزی دارد.

آموزش پرمیوم سئو پک برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیت های آن ضروری است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های قبل از آموزش پرمیوم سئو پک آموزش نصب، پیکربندی و تنظیمات این افزونه است که باید به دقت انجام دهید. برای این کار می‌توانید از ویدیوهای آموزشی موجود استفاده کنید. پس از تنظیمات اولیه، می‌توانید افزونه را بر حسب نیاز، بهینه سازی کنید.

محور های آموزش پرمیوم سئو پک و معرفی منوی افزونه

 پس از نصب و فعال سازی افزونه، گزینه پرمیوم سئو پک به گزینه های منو مدیریتی وردپرس شما افزوده می شود.

آموزش پرمیوم سئو پک را با معرفی منو آغاز می کنیم. منوی پرمیوم سئو پک دارای چند بخش با عناوین پیشخوان، مانیتور، صفحه بهینه سازی روشن، گوناگون، نصب پیشرفته، تنظیمات پلاگین، مدیریت فایل ها، پشتیبان گیری و وضعیت سرور است.

ممکن است در نسخه های متفاوت، اصطلاحات تفاوت اندکی با یکدیگر داشته باشند. یکی از مهم‌ترین زیرمنوهایی که بایستی تنظیمات و کار با آن را فرا بگیرید، گزینه‌ی پیشخوان است که زیرمنوی اول است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه سئو

آموزش تنظیمات این بخش و استفاده از ماژول‌هایی که در این زیرمنو وجود دارد، مهم‌ترین بخش آموزش پرمیوم سئو پک را تشکیل می‌دهد. با کلیک بر روی زیرمنوی پیشخوان، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار می گیرد.

در ویدیوهای آموزش پرمیوم سئو پک اهمیت و کار با هر یک از این گزینه ها نیز ارائه می‌شود. یکی از این گزینه‌ها که اهمیت زیادی دارد، مربوط به انواع ماژولهاست. شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود، ماژول‌های مورد نظر خود را فعال کنید. با این کار شما، خدماتی که می‌خواهید افزونه برای‌تان ارائه کند را مشخص می‌کنید.

هر یک از ماژول‌ها به صورت جداگانه دارای بخش فعال‌سازی و تنظیمات است. شما می‌توانید برخی یا تمامی ماژول‌ها را فعال کنید.

 

آموزش پرمیوم سئو پک و آشنایی با ماژول‌ها

یکی از محورهای آموزش پرمیوم سئو پک آشنایی کاربران با انواع ماژول‌های این افزونه است تا بتوانید بر حسب نیاز، ماژول مورد نظر را فعال کنید و از آن استفاده کنید. برای مثال ماژول minify، یکی از ماژولهاست که کار فشرده‌سازی کدها را انجام می‌دهد. با فعال‌کردن این کار، کدهای شما بررسی شده و می‌توانید آن ها را فشرده کنید. فشرده‌سازی کدها می‌تواند بر ارتقا جایگاه سئو شما موثر باشد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button