سایت

پلاگین سئو وردپرس

بهترین پلاگین سئو وردپرس

در میان پلاگین های مختلف عرضه شده برای سایت های وردپرسی، پلاگین سئو وردپرس اهمیت زیادی دارد چرا که اغلب مدیران و کاربران سایت ها برای ارتقا جایگاه سئو خود از افزونه ها استفاده می کنند.

تقاضای زیاد برای پلاگین سئو وردپرس باعث شده است تا توسعه دهندگان مختلفی، انواع افزونه های سئو را روانه بازار نمایند. در این میان سه افزونه yoastseo، افزونه pack all in one seo و پرمیومسئو پک سه افزونه سئو هستند که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

بررسی امکانات این سه افزونه با یکدیگر، نشان می دهند هر سه امکانات خوبی برای ارتقا جایگاه سئو دارند اما افزونه پرمیوم سئو پک دارای امکانات متمایزی است. این امکانات متمایز، این پلاگین سئو وردپرس را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل می کند که به صورت حرفه ای اهداف سئو را دنبال می کنند.

برتری های پلاگین سئو وردپرس پرمیوم سئو پک

پرمیوم سئو پک امکانات متمایزی در مقایسه با انواع پلاگین سئو وردپرس دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم. این افزونه با استفاده از گوگل آنالیتیکس امکان مشاهده نمودار آمار گوگل را برای شما فراهم می آورد بنابراین می‌توانید از آن برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه premium seo pack

این پلاگین سئو وردپرس سایت شما را از نظر سئو محلی نیز مورد بررسی قرار می دهد. با این افزونه می توانید موقعیت خود را در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار دهید. با این افزونه می توانید به صورت خودکار برای برخی شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک محتوا ارسال نمایید. این پلاگین سئو وردپرس، دارای بک لینک ساز بوده و دارای امکانات مانیتور خطاهای 404 است. با این پلاگین سئو ، امکان بررسی سئو تصاویر سایت نیز فراهم است. با افزونه پرمیوم سئو پک می توانید گزارش هایی از عملکرد موتورهای جستجو داشته باشید.

همچنین با این افزونه امکان تست سرعت سایت نیز که تاثیر زیادی بر سئو دارد، وجود دارد. این افزونه دارای سیستم کش بوده و سرعت سایت را افزایش می دهد. این موارد تنها چند مزیت این افزونه در مقایسه با سایر افزونه های سئو وردپرس است.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button