سایت

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای

در این مقاله در خصوص هزینه ساخت وب سایت حرفه ای توضیحاتی ارائه شده است. ساخت سایت به ساخت بنای ساختمان تشبیه شده است تا درک سرفصل هزینه ها برای خواننده راحت تر باشد.

 

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای

اگر تصمیم دارید تا یک سایت حرفه ای داشته باشید، اولین گام ساخت این سایت است. هزینه ساخت وب سایت حرفه ای شامل هزینه هایی است که شما به یک طراح از بابت ساخت و ایجاد اولیه سایت می پردازید. هزینه های ساخت معمولا به ازای خدمات مشاوره اولیه و طراحی و ایجاد سایت است. مشاوره های اولیه به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری نسبت به نوع سایت، ساختار و ظاهر آن اتخاذ کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با جزئیات بیشتری از هزینه ساخت سایت آشنا کنیم.

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای

 

هزینه ساخت سایت حرفه ای و هزینه هاست و دامین

عموما زمانی که هزینه ای به عنوان هزینه ساخت وب سایت حرفه ای به شما اعلام می شود، این هزینه شامل هزینه هاست و دامین نیست. اگر طراحی سایت را مشابه ساخت یک ساختمان در نظر بگیریم، هاست و دامین زمینی است که می خواهید در آن به ساخت و ساز بپردازید. طراح، مهندسی است که تنها از بابت ساخت بنا هزینه ای را از شما مطالبه می کند. بنابراین لازم است این هزینه به مجموع هزینه های شما اضافه شود.

در خصوص هاست و دامین لازم است بدانید که این هزینه ها مقدارهای مشخص و از پیش تعیین شده ای دارند. طراح نیز دامین و هاست را از شرکت های ارائه دهنده خریداری می نماید و دخل و تصرفی در این هزینه ندارد. انتخاب هاست مناسب برای سایت که قرار است طراحی شود، بسیار حساس و یک انتخاب کاملا تخصصی است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
تعرفه طراحی سایت حرفه ای

 

هزینه ساخت سایت حرفه ای و هزینه های پشتیبانی

هزینه ساخت وب سایت حرفه ای شامل هزینه های پشتیبانی نمی شود. زمانی که یک طراح هزینه های را به عنوان هزینه ساخت اعلام می نماید، تعهدی نسبت به خدمات پشتیبانی ندارد. از آنجایی که پشتیبانی از سایت اهمیت زیادی دارد و بدون شک مورد نیاز شما خواهد بود، بهتر است قبل از هر تصمیمی نسبت به هزینه های پشتیبانی نیز اطلاعات لازم و کافی را بدست آورید. بسیاری از طراحان و مجموعه های طراحی برای جلب رضایت مشتریان خود، برای مدت مشخصی خدمات پشتیبانی از سایت را به صورت رایگان یا با هزینه مناسب ارائه می نمایند.

 

تولید و بارگذاری محتوا بر روی سایت ساخته شده

به این نکته توجه کنید که هزینه ساخت وب سایت حرفه ای ، شامل تولید محتوا و بارگذاری محتوا نیست. به مثال ساخت ساختمان توجه کنید. ساخت سایت مشابه ساخت بنای ساختمان است و شامل چیدمان داخلی و تهیه اثاث برای ساختمان نمی شود. پس از این که سایت ساخته شد و آماده بارگذاری محتوا گردید، لازم است شما یا تیم مدیریت سایت، نسبت به تولید محتوا و بارگذاری آن بر روی سایت اقدام کنند. ممکن است طراح یا مجموعه ارائه دهنده خدمات طراحی سایت که به آن مراجعه کرده اید، این خدمات را نیز ارائه دهد اما مشخصا هزینه آن جدای از هزینه ساخت سایت خواهد بود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
هزینه طراحی سایت حرفه ای
هزینه ساخت و هزینه تولید و بارگذاری محتوا
هزینه ساخت و هزینه تولید و بارگذاری محتوا

 

هزینه آموزش و هزینه ساخت سایت حرفه ای

پس از این که سایت ساخته شد، مدیر سایت باید نحوه استفاده از سایت و امکانات آن را بیاموزد. معمولا پس از ساخت سایت، زمانی برای آموزش به صورت محدود در نظر گرفته می شود. هزینه ساخت وب سایت حرفه ای ، معمولا شامل هزینه های اولیه است و شامل هزینه های آموزش کامل و تخصصی مدیریت و استفاده از سایت نیست. یکی از مزایای سایت های وردپرسی که در سیستم های مدیریت محتوای آماده طراحی می شود، سهولت استفاده از آن هاست.

معمولا برای کار و استفاده از سایت های وردپرسی نیاز به زمان های طولانی آموزش ندارید. البته لازم است به این نکته نیز توجه کنید که محتواهای آموزشی زیادی برای مدیریت و استفاده از سایت های وردپرسی بر روی اینترنت وجود دارد. شما می توانید به راحتی از این فایل های آموزشی استفاده کنید و سایت خود را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی مدیریت نمایید.

 

هزینه های ساخت و هزینه خدمات اضافی برای سایت حرفه ای

سایت های حرفه ای امکانات و قابلیت های حرفه ای و ویژه ای دارند. ممکن است زمانی که هزینه ساخت وب سایت حرفه ای به شما اعلام می شود، هزینه برخی از این خدمات در هزینه اعلام شده در نظر گرفته شده باشد. همچنین ممکن است لازم باشد برای این خدمات که به حرفه‌ای‌ترشدن سایت شما کمک می‌کند، هزینه جداگانه ای بپردازید. برای مثال یک سایت حرفه ای از امنیت بالایی برخوردار است. ممکن است لازم باشد تا با استفاده از یک افزونه امنیت، امنیت سایت ارتقا یابد. هزینه این خدمت معمولا به صورت جداگانه محسوب می شود.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی سایت حرفه ای
هزینه ساخت و خدمات تخصصی برای حرفه ای شدن سایت
هزینه ساخت و خدمات تخصصی برای حرفه ای شدن سایت

یکی از مهم ترین خدمات که به حرفه ای تر شدن سایت شما کمک شایانی می کند، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. در صورتی که سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کرده باشید، می توانید با یک برنامه ریزی منسجم و حرفه ای در زمینه سئو، سایت خود را به اولویت بالایی در نتایج جستجو برسانید. اقدامات سئو سایت ارزان مجموعه اقداماتی هستند که به شما کمک می کنند تا در اولویت نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل قرار بگیرید. در صورتی که سایت شما برای جستجو موتورها بهینه نشده باشد، اقدامات سئو شما بی نتیجه خواهد بود.

معمولا هزینه ساخت وب سایت حرفه ای شامل این خدمات نمی شود و اگر بخواهید تا سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شود، لازم است هزینه جداگانه ای از بابت این خدمت بپردازید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button