سایت

طراحی سایت فوق‌ حرفه‌ای

در این مقاله به مشخصه ها و اصول طراحی سایت فوق حرفه ای پرداخته شده و توجه به رضایت حداکثری کاربر به عنوان محور اصلی طراحی مورد تاکید قرار گرفته است.

طراحی سایت فوق حرفه ای

اگر احساس می کنید برای جلب توجه مخاطب و افزایش فروش دیگر داشتن سایت حرفه ای کافی نیست و نیاز به طراحی سایت فوق حرفه ای دارید، با ما همراه باشید تا شما را با مشخصه های یک سایت فوق حرفه ای آشنا نماییم:

 

– طراحی سایت فوق حرفه ای یعنی رضایت حداکثری کاربر

اصول محوری در طراحی سایت فوق حرفه ای توجه حداکثری به خواسته و رضایت کاربر است. در این نوع سایت ها، شناخت مخاطب، سلیقه و خواسته او بسیار دقیق انجام می شود و بخش مهمی از کار طراحی است. در این سطح از طراحی سایت، نکات متعدد فنی و گرافیکی مد نظر قرار می گیرد که در نهایت رضایت حداکثری کاربر حاصل شود. برای مثال در طراحی سایت فوق حرفه ای، طراحی به صورت کاملا هدفمند و منسجم است و این مشخصه در مقایسه با سایت های حرفه ای نمود بیشتری داشته و بارزتر است.

تمامی بخش های سایت شامل منو، بخش ارتباط با ما، تصاویر، پشتیبانی، بخش جستجو، معرفی محصول، باشگاه مشتریان و … باید به صورت حساب شده و هدفمند انتخاب و طراحی شود. کاربر باید بتواند بسیار راحت از سایت استفاده کند و هر آنچه را که می خواهد بسیار راحت در سایت فوق حرفه ای بیابد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
طراحی حرفه ای سایت

در طراحی سایت فوق حرفه ای هرگز اقداماتی انجام نمی شود که منجر به عدم رضایت کاربر شود. برای مثال یک طراح فوق حرفه ای هرگز برای جلب توجه کاربر از پاپ آپ های خسته کننده استفاده نمی کند و به دنبال راه های دیگر است. هر چند لازم باشد برای یافتن این راه ها زمان و انرژی بیشتری صرف کند.

 

طراحی سایت فوق حرفه ای و اجتناب از کوچکترین ایراد فنی

واضح است که در طراحی سایت فوق حرفه ای، باید به نکات فنی متعددی توجه شود که در نهایت هدف کاربرپسندبودن و رضایت حداکثری کاربر تامین شود. در این نوع سایت ها کوچکترین ایراد فنی قابل قبول نیست و سختگیری بیشتری در مقایسه با طراحی سایت های حرفه ای وجود دارد.

در طراحی وب سایت حرفه ای ، سایت از امنیت بالایی برخوردار است، به صورت واکنشگرا طراحی شده و در تمامی دستگاه ها به درستی نمایش داده می شود. این سایت ها از سرعت بارگذاری مناسبی نیز برخوردار هستند و کدنویسی کاملا استاندارد است. علاوه بر رعایت نکات فنی در مرحله طراحی، در این نوع از سایت ها، پشتیبانی از سایت نیز بسیار دقیق و سریع است تا کوچکترین ایرادی رفع گردد.

 

خلاقیت مشخصه اصلی طراحی فوق حرفه ای

خلاقیت چاشنی طراحی سایت فوق حرفه ای است. آنچه که باعث می شود یک سایت فوق حرفه ای از دیگر سایت ها متمایز شود، عنصر خلاقیت است. خلاقیت به نحوی در این نوع طراحی بکار گرفته می شود که سایت متمایز و کاربر پسند باشد. لازم است به این نکته نیز توجه شود که هر طراحی هر چند حرفه ای، نمی تواند طراح سایت فوق حرفه ای باشد. تنها افراد خلاق و با تجربه می توانند طراحی این نوع سایت ها را بر عهده بگیرند. خلاقیت می تواند در ظاهر و گرافیک سایت، در بخش بندی یا هر بخش دیگری از طراحی نمود پیدا کند.

خلاقیت و طراحی فوق حرفه ای
خلاقیت و طراحی فوق حرفه ای

 

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
ساخت سایت حرفه ای

انعطاف پذیری و قابلیت تغییر از مشخصات سایت های فوق حرفه ای

کسب و کارهای موفق ساختاری منعطف دارند. انعطاف لازمه چابک بودن هر کسب و کاری است. بدون شک این نوع کسب و کار ها نیاز به سایت هایی با انعطاف پذیری بالا دارند. شما باید بتوانید سایت خود را متناسب با تغییرات کسب و کارتان تغییر دهید و به روز کنید. یکی از مشخصات طراحی سایت فوق حرفه ای انعطاف پذیری است. سایت هایی فوق حرفه ای این قابلیت را دارند که به راحتی تغییرات مورد نظر خود را در آنها ایجاد کنید و آنها را با ماهیت و تغییرات کسب و کارتان منطبق نمایید.

 

استفاده از جدیدترین دستاوردهای فناوری در طراحی سایت های فوق حرفه ای

یکی از ویژگی های طراحی سایت فوق حرفه ای استفاده از به روزترین دستاورد های فناوری است. در این سایت ها از به روز ترین افزونه ها و نرم افزارها برای ایجاد قابلیت های منحصر به فرد استفاده می شود. هدف از ایجاد این قابلیت ها کسب رضایت بیشتر کاربر است. بنابراین در انتخاب طراح برای این نوع از سایت ها باید طراحان به روز را در اولویت قرار دهید. طراحانی که زمان کافی برای به روز نمودن دانش خود و آشنایی با دستاورد های جدید را ندارند، نمی توانند طراح سایت های فوق حرفه ای باشند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی به روز در طراحی فوق حرفه ای
طراحی به روز در طراحی فوق حرفه ای

 

– اهمیت سئو در طراحی سایت فوق حرفه ای

بدون شک موفقیت هر نوع سایتی به جایگاه سئو آن سایت بستگی زیادی دارد. بنابراین در طراحی سایت فوق حرفه ای نیز تمامی اقداماتی که بتوانند جایگاه سئو سایت را ارتقا دهند و سایت را در اولویت موتورهای جستجو قرار دهند، در اولویت قرار می گیرند. هر چند اقدامات سئو سایت ارزان بسیار متنوع اند ولی برای موفقیت و نتیجه بخش بودن این اقدامات و برنامه ها، لازم است نکات متعددی در مرحله طراحی مد نظر قرار گیرد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button