سایت

افزونه یا پلاگین سئو وردپرس

چراغ راهنمای yoast seo  محبوب ترین پلاگین سئو وردپرس

افزونه yoast seo را می توان به عنوان محبوب ترین پلاگین سئو وردپرس معرفی نمود. این افزونه برای کاربران مبتدی و حرفه ای به راحتی قابل استفاده است و بهترین امکانات را عرضه می کند. اگر سایت وردپرسی خود را راه اندازی نموده اید و قصد دارید در اولویت موتورهای جستجو قرار بگیرید، بدون شک در حال برنامه ریزی برای تولید محتوا هستید.

محتوا پادشاه است و اهمیت زیادی در ارتقا جایگاه سئو دارد. یک پلاگین سئو وردپرس مثل yoast seo به شما کمک می کند تا محتوای خود را طبق اصول سئو تولید و منتشر کنید و از این طریق جایگاه سئو سایت خود را ارتقا دهید. زمانی که محتوایی تولید کرده اید و با افزونه yoast seo کیفیت آن را از نظر سئو بررسی می کنید، باید با مفهوم چراغ راهنمای سه رنگ این پلاگین سئو وردپرس آشنا باشید.

روشن شدن چراغ قرمز، یعنی شما در تولید محتوا اصول سئو را رعایت نکرده اید و محتوای شما از نظر سئو ضعیف است. چراغ نارنجی یعنی سئو ضعیف و روشن شدن چراغ سبز یعنی محتوای شما با اصول سئو تالیف شده است.

آشنایی با اصول سئو برای استفاده از پلاگین سئو وردپرس

اگر از پلاگین سئو وردپرس برای بهبود سئو سایت خود استفاده می‌کنید باید بدانید که افزونه می تواند بر عملکرد شما نظارت داشته و برای شما پیشنهاداتی برای ارتقا جایگاه سئو داشته باشد. بنابراین پلاگین سئو وردپرس جایگزین کارشناس تولید محتوا سئو شده نیست.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
آموزش افزونه yoast

اگر از افزونه yoast seo استفاده می کنید، لازم است تا بر اساس اصول سئو محتوا را تولید و برای بررسی و ارزیابی آن از افزونه استفاده کنید. تا زمانی که محتوا را بر اساس سئو تهیه نکرده اید، چراغ راهنمای yoast سبز نمی شود.

اگر از ویدیو های آموزشی کار با افزونه استفاده کنید اصول سبز شدن چراغ افزونه yoast در واقع اصول تدوین محتوای سئو شده است که به شما آموزش داده می شود. هر چند استفاده از پلاگین سئو وردپرس پیچیده نیست اما برای استفاده بهتر از امکانات این افزونه ها بهتر است با اصول سئو آشنا باشید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button