سایت

افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس

افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس

برای ایجاد قابلیت پشتیبانی برای سایت خود شما به یک افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس نیاز دارید. افزونه چت این امکان را به وجود می آورد تا هر زمانی که کاربران به گفت و گو با شما نیاز دارند، پاسخگوی آن ها باشید. این پاسخگویی سریع ضمن ارتقا قدرت برند شما، رضایت مشتریان را افزایش داده می تواند بر افزایش فروش تاثیرگذار باشد.

افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس انواع مختلفی دارد. هر افزونه امکانات مختلفی دارد. افزونه فلت ویژوال چت یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین افزونه هاست که معرفی می شود.

معرفی افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس؛ افزونه فلت ویژوال چت

اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس با طراحی فلت و زیبا می گردید، افزونه فلت ویژوال چت بهترین گزینه است. رنگبندی صفحات، ریسپانسیو و واکنشگرا بودن، امکان ساخت چت چند زبانه از جمله امکانات این افزونه است. افزونه فلت ویژوال چت کاملا فارسی سازی شده است و از این منظر بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس است. با این افزونه می توانید صفحه موقعیت مشتری، کشور و شهر او را مشاهده کنید.

این افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس پنل تنظیمات بسیار منعطف و قدرتمندی دارد. جزییات بسیاری را می توانید بر اساس نیاز خود از این پنل تنظیم کنید. اطلاع رسانی پیام جدید با صدای هشدار، امکان انتقال چت از یک اپراتور به اپراتور دیگر، امکان پر کردن فرم تماس در صورت آفلاین بودن اپراتور از جمله امکانات این افزونه است که به راحتی می توانید تنظیم و استفاده کنید. افزونه فلت ویژوال چت برای تمامی انواع سرورها و حتی سرورهای اشتراکی به راحتی قابل استفاده است.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین در وردپرس

این افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس از تکنولوژی ایجکس استفاده می کند که مزیت آن سرعت بالا و صرفه جویی در پهنای باند است. اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس هستید که وبمستران متعددی آن را امتحان کرده باشند و امتحان خود را پس داده باشد، افزونه فلت ویژوال چت بهترین گزینه است. این افزونه قیمت مناسبی دارد و پشتیبانی و به روز رسانی مستمری دارد. این افزونه را از سایت های معتبر دانلود کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button