سایت

افزونه چت آنلاین در وردپرس

افزونه چت آنلاین در وردپرس برای پشتیبانی حرفه ای

افزونه چت آنلاین در وردپرس به شما این امکان را می دهد که به صورت کاملا حرفه ای از سایت خود و خدمات آن پشتیبانی نمایید. هر چه افزونه ای که انتخاب می­کنید، حرفه ای تر بوده و امکانات بیشتری داشته باشد، می توانید پشتیبانی بهتری داشته و رضایت کاربران را جلب نمایید.

افزونه فلت ویژوال چت، افزونه چت آنلاین در وردپرس است که به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی برای پشتیبانی از سایت و ایجاد امکان گفتگوی زنده طراحی شده است. این افزونه تنها افزونه چت وردپرس است که قابلیت نمایش زنده بخش های مختلف سایت را به کاربران می دهد.

با این افزونه چت آنلاین در وردپرس این امکان برای شما وجود دارد که به صورت همزمان با چند کاربر گفتگو کنید و کاربران را به پشتیبان های مختلفی ارجاع دهید. با این افزونه می توانید پنل گفتگو را با سلیقه خود و به صورت اختصاصی طراحی کنید. همچنین این افزونه امکان نمایش جملات آماده دلخواه شما را فراهم آورده است.

امکانات افزونه چت آنلاین در وردپرس برای جلب رضایت کاربران

افزونه چت آنلاین در وردپرس برای پشتیبانی حرفه ای از سایت بوده و در نهایت جلب رضایت مشتریان و افزایش فروش را به ارمغان می آورد. برخی امکانات افزونه می تواند در جلب رضایت کاربران از خدمات پشتیبانی سایت شما اهمیت زیادی داشته باشد. سرعت گفتگو یکی از این پارامتر هاست.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین حرفه ای

با افزونه فلت ویژوال چت می توانید بسیار سریع و بدون وقفه با کاربران خود مکالمه کنید. این افزونه چت آنلاین در وردپرس این امکان را به شما می دهد که مشخصات کاربران خود را ثبت کنید و برای آن ها پیغام های معرفی محصول و … را به صورت اختصاصی ارسال نمایید. این افزونه کاملا واکنشگرا است و در صورتی که کاربران از طریق گوشی یا تبلت نیز وارد سایت شما شده باشند می توانند به راحتی از امکانات گفتگو سایت استفاده نمایند.

این افزونه کاملا فارسی و راستچین است. افزونه فلت ویژوال چت، افزونه چت آنلاین در وردپرس است که تمامی نیاز های شما برای جلب رضایت کاربر را پیش بینی کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button