سایت

افزونه چت آنلاین حرفه ای

مشخصات افزونه چت آنلاین حرفه ای

افزونه چت آنلاین حرفه ای جایگزین مناسبی برای خرید اشتراک ماهانه چت آنلاین است. شما با تهیه یک افزونه چت، نصب و فعال نمودن آن می توانید به خوبی با کاربران سایت خود به گفتگوی آنلاین بپردازید و انواع خدمات پشتیبانی را به صورت حرفه ای ارائه نمایید. اما درانتخاب افزونه ای حرفه ای باید به چند نکته توجه کنید.

یک افزونه چت آنلاین حرفه ای طراحی زیبا و کاربر پسندی دارد و این امکان را فراهم می آورد تا اپراتورهای مختلف با استفاده از آن به ارائه خدمات پشتیبانی بپردازند. این ویژگی، برای سایت های پر بازدید اهمیت زیادی دارد. با یک افزونه حرفه ای،اپراتورها قادر خواهند بود کاربران را در صورت نیاز به یکدیگر ارجاع دهند. افزونه چت آنلاین حرفه ای برای مدیریت گفتگو ها پیشخوان های اختصاصی برای اپراتورها دارد و شما می توانید تاریخچه ای از گفتگو ها را در پیشخوان های مختلف داشته باشید.

تنظیمات مختلف از جمله امکان فعال کردن صدای دریافت پیغام، ارسال پیغام های آماده و … از دیگر مشخصات یک افزونه چت آنلاین حرفه ای است. از میان افزونه های مختلف، فلت ویژوال چت، یک افزونه چت آنلاین حرفه ای است که تمامی مشخصات گفته شده را دارد. این افزونه، نیاز های شما را برای پشتیبانی از سایت و چت آنلاین فراهم می نماید.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه چت آنلاین ووکامرس

افزونه چت آنلاین حرفه ای باعث کندی سرور نمی شود!

همه مدیران سایت ها به اهمیت پشتیبانی و ضرورت گفتگوی آنلاین پی برده اند اما بسیاری به دلیل افت شدید سرعت سرور از افزونه های چت آنلاین استفاده نمی کنند. یکی از اصلی ترین مشخصات افزونه چت آنلاین حرفه ای، کند نکردن سرعت سرور است. یک افزونه حرفه ای، پیغام ها را سریع و با سرعت منتقل می می کند و میزان کمی از سرور شما را اشغال می کند. اگر به دنبال افزونه ای با این مشخصات هستید، افزونه فلت ویژوال چت را به شما پیشنهاد می کنیم.

این افزونه چت آنلاین حرفه ای با استفاده از تکنولوژی ای جکس، پیغام ها را بسیار سریع و در همان لحظه منتقل می کند. این افزونه فضای کمی در سرور اشغال می کند و به همین دلیل باعث کندی سرور نمی شود.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button