سایت

آموزش افزونه yoast

آموزش افزونه yoast برای یادگیری بهتر و سئوی بهتر

افزونه yoast یکی از محبوب‌ترین افزونه های سئو وردپرس است. اگر قصد استفاده از این افزونه را دارید لازم است تا نسبت به یادگیری افزونه yoast اقدام کنید تا بتوانید از امکانات و قابلیت های آن نهایت استفاده را بکنید.

قبل از آغاز آموزش افزونه yoast بایستی نسبت به تهیه افزونه اقدام نمایید. پس از تهیه افزونه و نصب آن، افزونه را فعال می کنید. حال می‌توانید با کمک انواع ویدیوها، آموزش افزونه yoast را آغاز کنید.

در دسترس بودن انواع ویدیوهای آموزشی از مزیت‌های این افزونه است. پس از نصب  و فعال‌سازی افزونه، منوی جدید با عنوان سئو به منوی مدیریتی شما اضافه شده است. پس از فعال‌سازی افزونه سئو، گزینه دسترسی سریع افزونه به ادمین‌بار اضافه می‌شود که برای ویرایش صفحات به آن نیاز خواهید داشت.

گام های مهم در آموزش افزونه yoast

 در آموزش افزونه yoast یکی از مهم‌ترین مراحل یادگیری نصب، پیکربندی افزونه و انجام تنظیمات مربوطه است. البته در نسخه‌های جدید  yoast بخش‌های مختلف تفکیک شده است و از بخش پیکربندی گام به گام، پیکربندی افزونه به راحتی انجام می‌شود.

برای آموزش افزونه yoast بهتر است با منوی سئو که پس از فعال‌سازی افزونه، در منوی مدیریتی شما وجود خواهد داشت، آشنا شوید. این منو شامل زیرمنوهای زیر است:

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
افزونه پرمیوم سئو پک برای بهینه سازی سایت وردپرسی

زیرمنوی عمومی، که شامل تنظیمات عمومی افزونه است.

زیرمنوی دوم ظاهر جستجو نام دارد. این بخش شامل تنظیماتی برای نمایش محتواست. در آموزش افزونه yoast اهمیت زیادی دارد که با این دو زیرمنو کاملا آشنا شوید و تنظیمات را به درستی انجام دهید.

زیرمنوی سوم میز فرمان جستجو است که امکان نظارت بیشتر بر عملکرد سایت در حوزه سئو را برای شما فراهم می‌آورد. در آموزش افزونه yoast پیشنهاد می‌شود که این قسمت را برای دریافت کد تایید گوگل فعال کنید.

زیرمنوی بعدی مربوط به شبکه های اجتماعی است که مؤید قابلیت‌های کاربردی این افزونه است.

در آموزش افزونه yoast زیرمنوی بعدی با عنوان ابزارها نیز اهمیت زیادی دارد. در این قسمت پی می‌برید که افزونه yoast با ابزارهای قدرتمندی ارائه می‌شود.

پس از انجام این تنظیمات، می‌توانید از افزونه استفاده کنید و با  yoast محتواهای خود را بهینه کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button