سایت

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای

در این مقاله در خصوص 3 پکیج هزینه طراحی سایت حرفه ای توضیحاتی ارائه شده است. مطالعه مقاله قبل از ثبت سفارش می تواند مفید باشد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای

در این مقاله قصد داریم در خصوص هزینه طراحی سایت حرفه ای مجموعه لایک ایران که در قالب 3 پکیج می باشد، توضیحاتی ارائه کنیم. قبل از هر چیز باید بدانید هر سه نوع طراحی، طبق اصول طراحی حرفه ای می باشد. بنابراین فرقی ندارد که کدام پکیج را انتخاب می کنید، در هر صورت یک سایت حرفه ای به شما تحویل خواهد شد. تفاوت این 3 پکیج در سطح خدمات است که در ادامه به صورت کامل به این تفاوت ها می پردازیم:

هزینه طراحی سایت حرفه ای

هزینه طراحی سایت حرفه ای در قالب پکیج اول

این پکیج بسیار مقرون به صرفه است. اگر به دنبال حداقل هزینه طراحی سایت حرفه ای هستید، می توانید از این پکیج استفاده کنید. طراحی سایت کاملا حرفه ای و طبق خواسته ها و نیاز های شما انجام می شود. در طراحی سایت برای این پکیج از قالب های آماده ( پوسته ظاهری آماده) استفاده می شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب های متنوع و حرفه ای زیادی است. شما می توانید از میان انواع قالب ها، قالبی که منطبق با سلیقه و نیازهای شماست، انتخاب و استفاده کنید. از آنجایی که قالب ها آماده اند، سایت شما نیز بسیار سریع آماده می شود. البته ممکن است انتخاب از میان قالب های متنوع و متعدد وردپرس اندکی زمان بر باشد.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
سفارش طراحی سایت حرفه ای

سایت از انعطاف و قابلیت توسعه برخوردار است و می توانید تغییرات مورد نظرتان را در آینده بر روی سایت خود اعمال کنید. پنل مدیریتی در این نوع سایت نیز امکانات مطلوبی را برای مدیریت حرفه ای سایت در اختیار شما قرار می دهد. سایت به صورت واکنشگرا طراحی می شود. به این معنا که سایت در تمامی دستگاه های هوشمند از جمله گوشی تلفن همراه به درستی نمایش داده می شود. اقدامات امنیتی نیز برای افزایش امنیت سایت انجام می پذیرد. این پکیج دارای ویدیو آموزش مدیریت سایت و 3 سال پشتیبانی رایگان است!

هزینه طراحی سایت حرفه ای مقرون به صرفه
هزینه طراحی سایت حرفه ای مقرون به صرفه

هزینه طراحی سایت حرفه ای در قالب پکیج دوم

پکیج دوم تمامی امکانات و قابلیت های تعریف شده در پکیج اول را دارد. هزینه طراحی سایت حرفه ای این پکیج نیز بسیار مناسب است و شما می توانید با یک مبلغ مناسب، یک سایت حرفه ای با قابلیت های فراوان داشته باشید. یکی از اصلی ترین تفاوت های این پکیج با پکیج قبل در طراحی اختصاصی قالب است. در صورتی که دوست دارید از قالب اختصاصی استفاده کنید و از قالب های آماده استفاده نکنید، این پکیج برای شما مناسب تر است. برخی مجموعه ها به دلیل اهمیتی که به متمایز بودن می دهند، این پکیج را برای جلب بیشتر مخاطب انتخاب می کنند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی وب سایت حرفه ای

مجموعه های زیادی نیز هستند که نگاه حرفه ای به برندسازی دارند و برای افزایش ارزش برند خود سرمایه گذاری می نمایند. این مجموعه معمولا تمایل دارند تا ظاهر سایت آنها به صورت یکپارچه با سایر اجزای برند طراحی شود. در طراحی سایت برای این مجموعه معمولا از اجزای برند مجموعه همچون لوگو، شعار سازمانی، رنگ سازمانی و … استفاده می شود. بنابراین با این پکیج می توانید سایتی متناسب با برند و برنامه های برندسازی کسب و کارتان داشته باشید.

سایت فوق حرفه ای، پکیج سوم

هر چند بدون توجه به هزینه طراحی سایت حرفه ای در هر سه نوع طراحی، یک سایت حرفه ای به شما تحویل می شود اما امکانات و قابلیت های پکیج سوم بسیار فراتر است. به بیان بهتر می توان سایت طراحی شده تحت پکیج سوم را یک سایت فوق حرفه ای دانست. یکی از اصلی ترین مزیت های طراحی سایت در قالب پکیج سوم، بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. اغلب مخاطبان به صورت مستقیم و با درج آدرس سایت، به سایت شما مراجعه نمی کنند بلکه مخاطبان با مراجعه به موتورهای جستجو، خدمت و محصولات مورد نیاز خود را با کلمات و عبارات کلیدی جستجو می کنند. موتورهای جستجو همچون گوگل، سایت ها و صفحاتی را به آنان پیشنهاد می نمایند. جالب است بدانید سایت ها و صفحات نمایش داده شده در صفحه اول، بیشترین شانس را برای دیده شدن دارند. به همین دلیل بیشتر سایت ها تلاش می کنند تا با اقداماتی که اصطلاحا سئو یا SEO نامیده می شود، در اولویت موتورهای جستجو قرار گیرند.

دیگران خوانده‌اند، شما نیز بخوانید...
قیمت طراحی سایت حرفه ای

اقدامات سئو اقدامات متنوع و مدت داری هستند. بسیاری از اقدامات از مرحله طراحی کلید می خورند. بسیاری از اقداماتی هم که در مرحله طراحی انجام می شوند، بستر دیگر اقدامات هستند و بدون انجام آنها عملا سایر اقدامات سئو شما به نتیجه نخواهد رسید. بنابراین یکی از خدماتی که در طراحی سایت پکیج سوم مد نظر است، بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.

طراحی سایت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو
طراحی سایت با بهینه سازی برای موتورهای جستجو

کدام پکیج طراحی مناسب شماست؟

برای انتخاب پکیج طراحی سایت مناسب شما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • خواسته ها و نیازهایتان
  • تناسب هزینه طراحی ، پشتیبانی و مدیریت سایت با بودجه شما
  • نیازهایی که در میان مدت و بلند مدت خواهید داشت

در صورت نیاز می توانید قبل از ثبت سفارش، از مشاوره کارشناسان مجموعه برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنید.

پیام بگذارید

محاسبه‌ی آسان *

سایت ارزان اما کاربردی
سایت ارزان اما کاربردی

هدف ما ایجاد راه‌حل‌هایی است که موانعی را که افراد را از انجام بهترین کارشان باز می‌دارد، از بین ببرد.

Call Now Button